掃呢頁CODE去手機

2015年11月1日 星期日

【齊昕摑母.時序表】齊昕反轉中環5粒鐘逐格數 齊昕,梁齊昕,





其他影片:>>






「齊昕摑母」事件哄動全城,梁齊昕每次「出巡」,例必有時發生,今次萬聖節前夕扮厲鬼,又出事,竟然出手怒摑母親唐青儀,其實愛蒲嘅齊昕噚日真係反轉中環,去咗兩間夜店,又幾度截的士,究竟成晚佢嘅行程係點呢,本報為大家重組返「案情」。

(31/10)

2300 發現齊昕在中環歷山大廈的Armani/Privé夜場內,在梳化瞓低休息半小時。

(1/11)

0015 獨自落電梯走人,當時仍好清醒,並call司機接送,但搵唔到司機,齊昕喪截的士,由於很多的士冚旗,齊昕發火鬧:「啲車拒載。」

0049 坐的士到雲咸街,半途落車,由女警護送下進入BUNGALOW夜場。

0159 齊昕首次步出夜場門外,笑指男記者是肥仔,兩次豎中指。

0220 齊昕第二次步出夜場跟朋友入內時,跟門口外籍保安推撞,齊昕爆粗鬧保安,還用手推外籍保安,保安還擊差點推她撞落玻璃門。

0302 齊昕第三次出門外,今次是送兩女友人離去,用手幫朋友遮擋避影相,齊昕又見到的士冚旗情緒失控爆粗鬧司機,又推撞勸她返家的外籍男子。

0311 齊昕的男友人趕到,齊昕見記者影相發爛渣,出手欲搶男記者的DV,記者幾乎跌倒,DV亦損毀。

0312 外籍餐廳老闆見情況混亂,本來餐廳已經閂門,即開門讓齊昕入內。

0335 特首夫人唐青儀坐的士到達,拖齊昕搭的士。

0336 齊昕在的士內連摑母親兩巴掌,並一腳伸母親出車外,齊昕由男友人陪同搭的士離去。

0338 齊昕母親進入餐廳避傳媒,被問到遭女兒掌摑,木無表情說:「無吖。」

0343 齊昕搭的士返到禮賓府。

0348 餐廳老闆對傳媒表示:「She's gone.」齊昕兩女友人就由正門離去。

(攝影:羅德光、黃曉程、畢紹基) 11點,記者喺Armani Bar發現齊昕醉爆攤屍喺梳化 無耐佢起身,走前同一班friend合照傾計
落到大廈仲同叮噹影相 call司機嚟接,但call極都冇人 然後自己喺條街喪玩
終於去到目的地,女警一聽佢係梁齊昕立即護送 蒲完第一次走出嚟訪問,向記者豎中指 第二次出嚟等朋友
同保安推撞 第三次出嚟,截的士俾朋友返屋企,搞咗一大輪 有的士司機直言見到齊昕話好黑仔
有外籍男見佢咁火爆,出言相勸
男性朋友到場,齊昕搶記者DV 阿媽唐青儀到場,點知齊昕喺的士內連摑母親兩巴掌,並一腳伸母親出車外
鍾意就快D Share啦!