掃呢頁CODE去手機

2016年3月12日 星期六

黃宗澤狂戀JUN驚爆私家偵探跟蹤 __,黃宗澤,

黃宗澤狂戀JUN驚爆私家偵探跟蹤本報日前獨家直擊男神黃宗澤(Bosco)與日模JUN同返酒店宿一宵,昨日護JUN心切的他強調:「我哋分房瞓o架!」不過本報連日來追訪Bosco期間,竟發現一架神秘「冚旗」的士由朝到晚跟住Bosco,經了解後對方竟自稱為私家偵探!Bosco得悉後即時驚說:「吓!我唔知喎!你咁講我好驚喎!」有愛情滋潤的Bosco,昨日拍攝新劇時春風滿面,不時笑到四萬咁口。Bosco日前 ...


本報日前獨家直擊男神黃宗澤(Bosco)與日模JUN同返酒店宿一宵,昨日護JUN心切的他強調:「我哋分房瞓o架!」不過本報連日來追訪Bosco期間,竟發現一架神秘「冚旗」的士由朝到晚跟住Bosco,經了解後對方竟自稱為私家偵探!Bosco得悉後即時驚說:「吓!我唔知喎!你咁講我好驚喎!」

有愛情滋潤的Bosco,昨日拍攝新劇時春風滿面,不時笑到四萬咁口。

Bosco日前被《東網》獨家直擊他與日籍女模JUN齊齊行超巿濕平。

自稱是私家偵探的男女在一架神秘「冚旗」的士上等候。

Bosco對於被指有私家偵探在寓所門外等候感到驚訝!

Bosco表示與JUN因拍攝廣告而認識,現正在了解中。

日前本報獨家踢爆圈中筍盤黃宗澤戀上相識兩至三年、身形高挑、早前曾合作拍攝美白廣告的日籍索模JUN,日前更直擊兩人齊齊出動買餸煮飯仔,更於同一間酒店「宿一宵」!正當大家為Bosco終於找到新女友而高興之際,卻有離奇事件出現!

首先記者在追訪期間,本報不斷收到有關Bosco新女友背景的爆料消息,奇就奇在爆料中的新女友身份背景與日模JUN有所出入,爆料內容一時指此女子是Bosco契妹,一時又說是師妹,Bosco已逐一否認,其後更離譜的是指她是兩個小孩之母,Bosco即以「無稽」直斥爆料者!但更離奇的是,本報記者連日在Bosco寓所樓下等候期間,發現有一架神秘「冚旗」的士由朝到晚跟住Bosco,經了解後,車上幾名男女自稱私家偵探,問到何以要等Bosco時,對方未有透露原因。

開工勁風騷

事件男主角Bosco昨日於九龍城拍攝無綫新劇《幕後玩家》,大批傳媒等候。春風滿面的他遲約一個鐘才到達現場開工,其後又返電視城繼續拍攝,兩度大方談及新歡。當記者提到有自稱私家偵探的男女在他寓所樓下等候時,Bosco立即面露驚訝說:「吓!我唔知喎!你咁講我好驚喎!一陣返去要留意吓先!」其後記者問他是否已展開新戀情時,他即甜絲絲說:「十畫都未有一撇呀!仲有好多撇,都係了解吓啫,我哋係拍廣告嗰時識,平時都係用短訊傾吓閒偈。(影到你哋同房瞓喎!)咁啱我屋企裝修,我喺嗰間酒店度住,人哋嚟香港旅行,又問我住邊度好,我咪介紹畀佢同幫佢Book埋囉!(住同一間房?)梗係分開房佢都有畀番房錢我o架!」

提到被影到拍拖買餸玩煮飯仔時,他又再次埋怨記者「阻住晒」:「咁我都要食飯o架!都話你哋班人應該遲啲先出現嘛!激死呀!本身諗住行完超市同佢食下午茶,畀你哋見到,佢唔太熟悉香港娛樂圈,嚇親人喇!你哋都唔畀時間人哋了解,阻住人哋識女仔!」

要加深了解

談到是否已互生好感,Bosco即連番強調彼此是朋友關係,更大爆平日與對方以英語溝通:「我哋講英文囉!(你英文咁好o架咩?使唔使加身體語言?)唔使,咁我都有讀過書嘅!(為佢學日文?)呢個提議都好喎,咁我可以請教吓佢日文。」問到有否趁機帶JUN見家長時,他說:「我媽咪唔喺香港。(JUN對你有意思?)了解吓先啫!佢都就走(會唔會送機?)我唔得閒喎!(飛過去搵佢?)佢喺東京嘅,咁如果去到咪搵吓囉!」

記者多次追問是否有好感時,他說:「你哋唔好講到咁一陣交唔到貨你哋又話,交到貨你哋又話!(係咪即係有好感啫?)OK」最後當記者問到JUN會否已有男朋友時,Bosco即超大反應說:「冇呀嘛!」明顯對女友及這段情相當緊張!

採、追蹤組、影視組

文:專案組

有愛情滋潤的Bosco,昨日拍攝新劇時春風滿面,不時笑到四萬咁口。

Bosco日前被《東網》獨家直擊他與日籍女模JUN齊齊行超巿濕平。

自稱是私家偵探的男女在一架神秘「冚旗」的士上等候。

Bosco對於被指有私家偵探在寓所門外等候感到驚訝!

Bosco表示與JUN因拍攝廣告而認識,現正在了解中。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!