掃呢頁CODE去手機

2018年3月23日 星期五

靚空姐Vien被賤男Ex公開閃卡 搞到連空姐都冇得做 __,賤男, Vien, 空姐

靚空姐Vien被賤男Ex公開閃卡 搞到連空姐都冇得做
靚空姐Vien被賤男Ex公開閃卡 搞到連空姐都冇得做所謂「清官難審家庭事」,因為好多野都唔係表面睇到咁簡單。相信早排好多人都睇過、傳過空姐Vien嘅相 ...



靚空姐Vien被賤男Ex公開閃卡 搞到連空姐都冇得做





所謂「清官難審家庭事」,因為好多野都唔係表面睇到咁簡單。相信早排好多人都睇過、傳過空姐 Vien 嘅相片,大家一面倒咁認為女生不懂保護自己。點知,大家都 balm the victim,冇發現到其實Vien先係最後嘅受害者。

今日Vien寫咗好長嘅 IG Story講返成件事… 原來上年佢同Ex分手,個賤男一直騷擾佢,仲威脅會公開閃卡。即使佢報咗警,但都無用。最後因為100毛個採訪搞到佢爆紅,被公司知道後逼佢辭職。












香港航空冇體諒過Vien先係受害者,除咗逼佢辭職,仲講閃卡印出黎存入File。令到本身唔知情嘅同事都知道曬。









連登有人 balm the victim 亦都有人覺得Vien慘。




肥仔黎睇完除咗覺得條仔真係癡 Q 線之外,香港航空嘅做法毫無人性。肥仔黎以後就寧願俾貴小小坐其他航空公司都唔幫襯無良企業喇。










來源 source: http://www.plastichubdaily.com




 

靚女空姐Vien 之前因為旺角街頭訪問後聲名大噪,成為網絡紅人後隨即被起底,甚至有「 閃卡」流出… 事隔一段日子,Vien已經重新出發,向IG女神方向邁進。就喺無耐之前,Vien喺社交網上載一張半身照,睇到萬千男士呆了…

Vien街訪後爆紅
話說Vien本來只係個普通的靚女空姐,不過因接受一媒體街頭訪問而爆紅,訪問內容大概係少女無懼寒凍露美腿的原因,當時攝影師公然定格影住對腳,Vien嬌嗲地對住鏡頭講左句「好賤呀!」搞到網民們都勁讚個女仔又靚又甜,Vien隨即火速被「起底」。






「閃卡」在網上流出
一句「好賤呀」,搞到Vien被火速起底,大家都知道佢係空姐,IG粉絲暴增。 但可惜人紅是非多,之後Vien更有「閃卡」喺網上流出!







搞到空姐都冇得做
之後Vien寫咗好長的 IG Story講返成件事… 原來上年Vien同Ex分手,但個賤男一直騷擾佢,仲威脅會公開閃卡。即使佢報咗警,但都無用。最後因為街頭採訪搞到佢爆紅,被公司知道後逼佢辭職等等。
詳情:Vien被賤男Ex公開閃卡 搞到空姐都冇得做



向IG女神邁進
事隔一段日子,Vien現已重新出發,向IG女神方向邁進,粉絲愈來愈多!呢日Vien又分享新相俾大家睇,見到Vien著住件灰色無袖上衣,原來佢去咗相舖影相~大家覺得Vien有冇唔同到呢?




Vien疑二度發育「Big」爆mon
小編相信唔少網民都見識過Vien身材好有睇頭,不過喺Vien同一身打扮的另一張相中,從另一個角度睇,發覺佢上圍實在非常「胸 」湧!仲要隱隱約約見列美腿,睇到一眾網民O曬嘴。雖然Vien係想問大家剪唔剪頭髮好,不過重點已被無視!



咁當然唔少得欣賞Vien BB的IG靚相~













邊個恰你!講我知!












鍾意就快D Share啦!