掃呢頁CODE去手機

2016年7月25日 星期一

電玩:《Pokémon GO》深度試玩  10招捕捉有效率 __,Pokémon GO,

《PokémonGO》深度試玩 10招捕捉有效率唔講廢話,《PokémonGO》開服了,家陣大家應該落晒街捕捉小精靈,唔想盲頭烏蠅四周搵搞到中暑,不如聽下小編以下10個建議:1 鎖定Pokestops密集地區雖然Pokemon屬隨機於地圖出沒,但綜合各地玩家心得,在Pokestops附近較易觸發Pokemon,故此到訪一些Pokestops密集地方如市區等(以小編為例在大埔海濱公園),潛在收獲會大 ...


《Pokémon GO》深度試玩  10招捕捉有效率

唔講廢話,《Pokémon GO》開服了,家陣大家應該落晒街捕捉小精靈,唔想盲頭烏蠅四周搵搞到中暑,不如聽下小編以下10個建議:

1 鎖定Pokestops密集地區

雖然Pokemon屬隨機於地圖出沒,但綜合各地玩家心得,在Pokestops附近較易觸發Pokemon,故此到訪一些Pokestops密集地方如市區等(以小編為例在大埔海濱公園),潛在收獲會大啲,大家仲可以轉動Pokestops拎道具來補給呢。

2 玩家行孖咇

地圖發現的Pokemon每次只能供一位玩家捕捉,獨行俠能獨食所有收獲固然好事啦,但事實上複數玩家共同行動會增加搜索範圍,更有效率。

3 Pokestops等於Ingress!?

有人會發覺Pokestops的位置唔一定是具代表性的「地標」,以小編身處的大埔為例,墳墓、遊樂場一條滑梯、教堂門口名牌都可以係Pokestop!原來Pokestops的定位幾乎源自官方另一款GPS遊戲《Ingress》,換句話說,Ingress的陣地等於Pokestops。如果玩家對《Ingress》較熟悉,咁透過此作可更方便找尋Pokestops。

4 留意樹葉飄散

Pokemon出沒是咪無跡可尋?未必,除左Pokestops附近有較大機會外,亦要留意地圖上有樹葉飄散的地方,遇見小精靈的機會也會增加。

5 紫色香氣趕快去

之前的教學有提過,Lure Module和Incense都可以令周遭散發吸引小精靈埋身的紫色香氣,限時30分鐘。前者設置於Pokestops,後者可隨時在自身散發。如果大家行行下見到有人放紫色香氣,趕快去捉埋一份!

6 善用指南針

雖則地圖顯示是依據Google定位系統,但地圖畫面「花哩碌」,多轉幾次大家好易無晒方向感,呢個時候最好撳一次畫面右上的指南針,角色就會重設視點方向,明白冇?

7 孵蛋同樣重要

成功捕捉小精靈一次基本有100xp,發現新品種更會追加500xp,而轉動Pokestop一次有50xp,咁樣升呢真係龜速。如果轉動Pokestop時有發現到寵物蛋Poke Egg,記得擺佢落孵蛋器,每次孵一隻蛋。Poke Egg會顯示玩家所需步幅來孵化,例如2km即代表玩家行2km就會孵化,而成功孵出新品種再加500xp!所以大家尋找小精靈時順便孵蛋,有效率得多。

8 丟精靈球 唔使急最緊要快

之前小編介紹過點樣旋轉精靈球再擲出達至CurveBall,呢個技巧係實戰來浸淫的。但係「唔使急最緊要快」,事關閒置一定時間小精靈是會逃跑的!所以盡情擲吧,一日未將小精靈收進精靈球,一日精靈球都唔計消耗的。

9 關掉AR鏡頭

長氣都要講,玩《Pokemon Go》超食電,當中AR實境擴充功能超Chur手機資源,所以建議大家捕捉小精靈時撳畫面右上關掉功能。此外遊戲也提供Battery Saver選項,開Game時無預設,要玩家點擊激活,開啟後只要將手機放下,畫面就會變黑,慳番些少電呢。

10 用Incense偷雞吧

返工返學行唔開,或者行得太熱太累要嘆杯咖啡休息,咁就要趁機放Incense吸引小精靈埋身吧。都係一句,小編主張勤奮工作和學習,偷懶是不應該的!(掩面笑速逃)


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!