掃呢頁CODE去手機

2017年6月10日 星期六

10A麥明詩big big channel教人做功課 __,麥明詩,

教人做功課喎!大學生嘅功課都分分鐘Handle到!藝人麥明詩、麥美恩、張寶兒及余思霆到旺角行人專用區,為bigbigchannel拍攝宣傳片,在會考奪 ...


教人做功課喎!大學生嘅功課都分分鐘Handle到!

藝人麥明詩、麥美恩、張寶兒及余思霆到旺角行人專用區,為big big channel拍攝宣傳片,在會考奪10A的麥明詩說:「本來今日都有啲擔心會好熱,但嚟到都見到啲『大明猩』(big big channel吉祥物),即刻覺得好涼快。(你構思咗啲咩放喺你個channel?)之前我教啲小朋友做功課,反應幾好,我打算喺channel度教人做功課。(會網上做法律資訊分享?)都可以嘅。(效法林作之前玩cosplay?)如果係我cosplay,我會反串扮男仔。(網民可能想睇你着泳衣?)咁就係做番自己,唔係扮喇!」

麥美恩為應付宣傳片的拍攝,坦言專登排舞,她說:「有排過㗎!好開心今日可以幫big big channel迫入人群拍攝宣傳片,大家情緒好高漲!(諗咗啲咩放喺你個channel?)我想同網上嘅巴打、絲打做啲私人對話,因為佢哋一路以嚟對麥美恩都好好。(私人對話喺channel度公開?)係呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!