掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

【傅穎做伴娘】已有造人計劃 44歲海俊傑:最理想係一仔一女 __,海俊傑,傅穎,

新秀出身嘅海俊傑今年3月喺澳洲同化妝師莫家慈(Effie)結婚,今日喺港島海逸君綽酒店補擺喜酒,好多圈中人會出席,包括黃依汶一家三口、關錦鵬、翁虹、斑 ...


新秀出身嘅海俊傑今年3月喺澳洲同化妝師 莫家慈(Effie)結婚,今日喺港島海逸君綽酒店補擺喜酒,好多圈中人會出席,包括黃依汶一家三口、關錦鵬、翁虹、斑斑、姜大衛同老婆李琳琳、陳雅倫、鄭希怡、王合喜、洪天明、姜皓文、趙學而、葉佩雯、黃佩霞、李蕙敏、關寶慧、梁敏儀、林偉、吳浩康、李逸朗、黃一山、李國麟、王書麒同老婆許秋怡、劉錫賢、林雅詩、陳欣健等等。

而傅穎及彭敬慈則任伴娘、伴郎,陳國坤就係兄弟團成員之一。據知,陳慧珊亦會同老公到場祝賀一對新人,但就未能留低食飯。

海俊傑與老婆及一班兄弟姊妹出來給傳媒影相,事後佢就一個人接受傳媒訪問。問到今早接新娘時,有冇被玩?佢話:「都係除鞋,跳吓石春咁,都係好簡單,班姊妹都唔係玩得太過激烈。」講到開門利是,海俊傑就笑言預咗9億,跟住佢就話都係唔好講啦。

至於愛的宣言,海俊傑就話會愛老婆一生一世喎,「大家一齊都五年時間,一齊走過,今年三月喺墨爾本簽紙,4月8日就喺北京擺酒,因為媽咪好多朋友都喺嗰邊,算係一個小型啲婚宴,今日再返香港搞囉。北京嗰次其實都有好多香港朋友出席,香港就擺30圍。」海俊傑仲話,拍咗一個微電影同搵咗陳容森作咗一首歌《祝福》,送俾老婆,MV入面仲搵咗沙畫大師配合整咗個MV。

造人計劃方面,年屆44歲嘅海俊傑就話:「梗係想啦,最理想當然係一仔一女啦,不過有一個都已經好好㗎喇!」剛於泰國同彭敬慈完成一部驚慄片,婚宴後休息一日就要飛返上海繼續工作,暫時諗度蜜月住。海俊傑提到賓客:「原先劉嘉玲話會出席嘅,佢O依家去咗美國,所以嚟唔到,但佢都送咗一對好巨形嘅龍鳳鈪俾太太。」

攝影:陳慧安 傅穎同彭敬慈任伴娘同伴郎。 海俊傑今晚喺北角補擺喜宴。





鍾意就快D Share啦!