掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

戥雷莊𠒇壓力大 澳門嘉欣叫大家咪比較 __,嘉欣,雷莊𠒇,鍾嘉欣,

Sofia(左圖)戥雷莊𠒇(紅圈)壓力大囉!2017年國際小姐澳門代表麥嘉欣(Sofia),與香港代表王詠珩(Wing)現身「富薈馬頭圍酒店」開幕,兩 ...


Sofia(左圖)戥雷莊𠒇(紅圈)壓力大囉!


2017年國際小姐澳門代表麥嘉欣(Sofia),與香港代表王詠珩(Wing)現身「富薈馬頭圍酒店」開幕,兩人表示今次是首度出席公開活動,問到酬勞是否很可觀時,她們則稱由公司決定。提到不少網民大讚她們完勝今屆港姐冠軍雷莊𠒇,問到兩人是否覺得自己比雷莊𠒇漂亮?Sofia說:「唔係咁睇,有睇過佢嘅訪問,佢談吐好大方,見到佢近期做訪問講多咗廣東話,佢都好努力學廣東話。就算將來同場,都唔好比較,因為大家係代表唔同地方,同埋參加唔同嘅比賽。」

Wing亦盛讚雷莊𠒇在比賽當晚表現大方:「佢好有自信,自信都係另一種美,呢方面好值得學習。而且唔同比賽有唔同要求。(如果你係佢會點做?)當咁多人唔鍾意自己就要放多啲努力,畀人睇到自己嘅努力。」Sofia亦戥雷莊𠒇壓力大,她坦言:「如果我係佢,我睇完啲留言,會去改善。(覺唔覺得澳門小姐比較少是非?)都係,比較少娛樂是非。(想唔想嚟香港發展?)都想,如果有機會。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!