掃呢頁CODE去手機

2018年1月20日 星期六

霆鋒爆Punk頭用熨斗燙過 __,霆鋒,謝霆鋒,

熨斗燙?咩玩法?謝霆鋒Punk爆現身假高雄舉行的《第13屆KKBOX風雲榜》,在後台接受訪問時,他笑說這個Punk頭跟2000年的演唱會一樣,又指專登 ...


熨斗燙?咩玩法?


謝霆鋒Punk爆現身假高雄舉行的《第13屆KKBOX風雲榜》,在後台接受訪問時,他笑說這個Punk頭跟2000年的演唱會一樣,又指專登用熨斗燙,髮型整了逾1小時。因為今次的樂手都比較年輕,其中有樂手拿其2000年的演唱會錄影給他看,說當年只有10歲,霆鋒想用這個髮型與樂手一起留下畫面,會很有意思。

霆鋒表示這幾天在高雄為演出彩排時,亦品嘗了不少當地美食。問新歌有冇給女友王菲聽過時,他就搖頭笑言:「今天這個不回答」。

提及事隔多年再出新碟,霆鋒說:「係呀,因為都有累積到一啲新歌,諗緊都係時候再畀大家聽到我嘅音樂,(大家等你演唱會好耐?)我知,但真係覺得自己未有資格開住,因為我自己唔鍾意淨係得集體回憶,想有啲新嘢可以畀到大家,亦都有唔同嘅set唔同嘅地點,希望嚟緊嘅幾隻歌大家都鍾意,咁就夠(歌)啦,就好似《異想天開》現場金屬版,係我同樂手前一日一齊為KKBOX專登jam出來!仲有4隻歌做咗,想觀眾睇到有我自己啲嘅嘢,多啲唔同類型!(如果香港開,地點係紅館?)我唔敢講住,但我自己偏向室外場,因為我係好嘈嘅人,想可以畀人企起身去揈,想搵個心目中嘅場地好難,睇天氣,消防等等,有好多關要過,(出國語歌定粵語歌?)一半一半啦,嚟緊都會出新專輯,未有時間表,籌備緊MV,(開演唱會香港係第一站?)我冇所謂,我冇話專注喺邊一方面,主持、拍戲同唱歌,任何一道門都會打開。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!