掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

陳庭欣:聞男友求婚勁冧!陳庭欣生日要「坐監」 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣被問男友會唔會驚喜求婚時笑晒口!演員陳庭欣(Toby)在銅鑼灣出席有份演出的電影《L風暴》優先場,在片中飾演張智霖(Chilam)下屬的她,指與 ...


陳庭欣被問男友會唔會驚喜求婚時笑晒口!


演員陳庭欣(Toby)在銅鑼灣出席有份演出的電影《L風暴》優先場,在片中飾演張智霖(Chilam)下屬的她,指與「男神」開工就算接晨早通告也很精神,她笑說:「套戲拍得好開心,Chilam好風趣,我哋成日喺佢背後唱佢啲歌,佢喺度笑。我仲同佢仲係同日生日。」

8月27生日的Toby,笑謂生日可能要「坐監」,因為要為有關監獄題材的新戲開工,隨後再與男友補祝生日。問到男友會否驚喜求婚?她笑說:「唔知喎,如果諗到就唔係驚喜,不過短時間都冇結婚計劃。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!