掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

【余德丞最新情況】李雯希探望後透露:過咗危險期,情況穩定令人安心 __,余德丞,

【余德丞最新情況】李雯希探望後透露:過咗危險期,情況穩定令人安心已離開大台、曾經和余德丞一起主持過《ThinkBig天地》等兒童節目的李雯希,現身醫院 ...


  • 【余德丞最新情況】李雯希探望後透露:過咗危險期,情況穩定令人安心


  • 已離開大台、曾經和余德丞一起主持過《Think Big 天地》等兒童節目的李雯希,現身醫院探望Dickson及其家人,並向傳媒透露:「聽Dickson家人及經理人講,佢過咗危險期喇,情況穩定令人安心,呢個消息係confirm嘅。」

    另外,李雯希指未能入病房親眼探望Dickson,亦唔清楚佢有無醒過,但強調:「佢休息緊,身體狀況OK,check咗。不過未知幾時可離開ICU。」

    李雯希話Dickson平時係個身體好好、好精靈嘅男仔,所以今次突然入ICU令佢嚇一嚇,不過亦估到係因為最近工作繁忙有關。又話:「估唔到伯母比我哋更安心,佢話多謝大家關心,大家嘅心意都收到。我都好開心見到伯母好堅強。」

    鍾意就快D Share啦!