掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

【韓流】智孝露背裝撼恩靜崔汝珍 __,智孝,恩靜,宋智孝,

智孝今日現身新劇發佈會
韓國綜藝節目《RunningMan》女星宋智孝與韓劇《我的黃金光輝人生》男星朴時厚合作嘅KBS新劇《LovelyHorribly》,將於下周一首播,智 ...


韓國綜藝節目《Running Man》女星宋智孝與韓劇《我的黃金光輝人生》男星朴時厚合作嘅KBS新劇《Lovely Horribly》,將於下周一首播,智孝今日率朴時厚、男團Highlight成員李起光、女團T-ara前成員恩靜、女星崔汝珍現身劇集發佈會。

智孝今日身穿黃色長裙示人,相當鮮艷,雖然正面望就不及恩靜露肩、崔汝珍透視裝咁出位,但當智孝擰轉面時就相當有睇頭,原來智孝條連裙係大露背裝,隱約性感。智孝與崔汝珍於劇中飾演好友,兩人戲外一樣咁老友,崔汝珍更從後攬住智孝合照,令智孝哭笑不得。智孝又笑言自己喺劇中唔使打扮,成日着鬆身衫,搞到都冇乜點特別去管理身形,所以依家就要減肥。



精選韓流,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

智孝身穿露背裝搶鏡 智孝身穿露背裝搶鏡
《Lovely Horribly》由智孝、朴時厚主演

《Lovely Horribly》由智孝、朴時厚主演
智孝與崔汝珍十分老友

智孝與崔汝珍十分老友
《Lovely Horribly》將於下周一首播

《Lovely Horribly》將於下周一首播

鍾意就快D Share啦!