掃呢頁CODE去手機

2018年10月8日 星期一

李嫣:好帶挈!李嫣孖閨蜜濕平兩粒鐘使10萬? __,李嫣,

呢啲咪就係「白富美」日常囉~~~~天后王菲與李亞鵬所生嘅愛女李嫣一向都熱愛社交網,早年佢就玩微博意外曝光大宅同阿媽嘅衣帽間,加上佢不斷晒自拍、晒靚衫, ...


呢啲咪就係「白富美」日常囉~~~~


天后王菲與李亞鵬所生嘅愛女李嫣一向都熱愛社交網,早年佢就玩微博意外曝光大宅同阿媽嘅衣帽間,加上佢不斷晒自拍、晒靚衫,搞到老竇李亞鵬要出面喝停,仲落order要Del post同account,不過咁都阻止唔到李嫣嘅少女心,久唔久就會見到佢再晒自拍。

自己Account唔晒得,李嫣就「轉攻」閨蜜社交網,近日有網友就大爆李嫣Best friend嘅post,當然就唔少得閨蜜同李嫣嘅合照,仲有唔少佢哋平日嘅生活動態,連佢哋齊齊去王菲嘅騷《幻樂之城》後台、同「大美人」關之琳飯局嘅相都有,真係要咩相有咩相。而晒李嫣相嘅閨蜜就有汪峰囡囡「小蘋果」(汪曼熙)同另一個被指係「白富美」嘅女仔等。本來兩個星二代有互動唔出奇,不過網友見到佢哋啲相基本上都係去名店濕平,更有人傳佢哋行街買嘢兩個鐘,就使咗成10萬!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!