掃呢頁CODE去手機

2018年10月8日 星期一

許靖韻:拍拖斷正!許靖韻獻身慰藉男友:呢排少見 __,許靖韻,

許靖韻話雙方了解中…你懂的。「小背心」許靖韻(Angela)早前被爆與參加選秀節目《GoodNightShow全民造星》的容穎賢(Kenny)拍拖,對 ...


許靖韻話雙方了解中…你懂的。


「小背心」許靖韻(Angela)早前被爆與參加選秀節目《Good Night Show全民造星》的容穎賢(Kenny)拍拖,對於「男友」在節目中落敗出局,最近忙於在內地工作的Angela,難得在港即「獻身」慰藉。

日前晚上7時許,穿上露膊衫配短裙的她,大騷白滑玉腿,與男友現身中環街頭,兩人邊行邊傾步往附近港鐵站。未知Kenny是否怕被認出,全程戴帽及口罩包到冚,而Angela就邊行邊拿着電話照鏡整理儀容,實行Keep住靚樣氹男友。Angela陪男友購買車票後,兩人繼續並肩面行密密傾,期間有說有笑,之後雙雙入閘搭港鐵離開。

事後,記者就兩人拍拖被撞破一事致電Angela,她說:「唔會喺中環拍拖我哋有同事喺隔籬,幾個人去食飯。(你同Kenny的感情有進展?)其實都冇話進展,大家了解中,大家都係好好朋友,成班朋友都會成日出嚟食飯玩嘅。但係呢排真係少見咗,因為我好多時都會喺內地工作,自己都會專注番工作先,得閒先一齊出嚟食吓飯。其實我都好耐冇出過街食飯,咁都畀你哋撞到。(做咩Kenny戴口罩,係咪驚畀人認出拍拖?)因為佢嗰日皮膚敏感,所以先至戴口罩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!