掃呢頁CODE去手機

2018年10月8日 星期一

【李芷菱奪兩獎】無入圍港姐2號梁雪瑤 成為亞姐冠軍 __,亞姐,梁雪瑤,港姐,亞洲小姐,

(攝影:林賓尼)
《2018亞洲小姐競選》香港賽區決賽嘅冠亞季軍,之後都可以代表香港參加喺馬六甲嘅總選,今晚香港賽區總決賽只係用咗個半鐘左右,就分到勝負,一開場時已得到 ...


《2018亞洲小姐競選》香港賽區決賽嘅冠亞季軍,之後都可以代表香港參加喺馬六甲嘅總選,今晚香港賽區總決賽只係用咗個半鐘左右,就分到勝負,一開場時已得到ig人氣大獎嘅9號李芷菱,雖然喺問答環節中俾評判之一嘅志雲大師狂窒,不過其後佢就得到「最上鏡小姐」。



至於曾經參選過今年香港小姐,但最終冇入圍嘅2號梁雪瑤,就成為今屆亞姐冠軍,而亞軍則係4號張右雨、季軍為10號林孜沫。而當宣佈嗰刻,2號梁雪瑤表現得頗為愕然,至於10號的林孜沫,就顯得有啲失望。



冠軍梁雪瑤返到後台受訪時,佢話冇預過會贏:「純粹享受舞台,有諗過三甲,都幾驚喜。」咁算唔算爆冷呀?佢話又未至於:「我有身高優勢,喺表演到都有信心。」佢又話問答環節好有,自己今日好滿意跳舞環節,因為本身唔太叻,但參選就跟到sunny wong嘅專業團隊。



亞軍張右雨受訪時,問到係咪問答環節拎咗好高分?佢話:「唔覺得,反而係返到後台表演唔係咁好,亞姐俾人感覺斯文,但我答問題郁嚟郁去,儀態係零分。」但志雲都讚你喎,佢就大方講:「錯有錯着,係好好反應traning,唔知自己講咗啲咩,唔知大家點解會笑。」佢又讚冠軍斯文,反而自己跳跳紮。



來自大陸嘅季軍10號林孜沫受訪時否認宣佈一刻覺得愕然,佢解釋:「我聽咗好耐,係咪叫我個名。進入三甲就最好,唔一定係冠軍就最好。」佢又讚冠軍梁雪瑤佢身材好好:「連女仔都好羨慕佢咁修長,未來我哋係一個團隊加油。」至於未來佢會留喺香港:「香港俾咗好多freedom我發展。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(攝影:林賓尼) (左起)亞軍4號張右雨、冠軍2號梁雪瑤、季軍為10號林孜沫 (左起)亞軍4號張右雨、冠軍2號梁雪瑤、季軍為10號林孜沫
得到最上鏡小姐嘅9號李芷菱(左一),真係對鏡頭好敏感

得到最上鏡小姐嘅9號李芷菱(左一),真係對鏡頭好敏感

鍾意就快D Share啦!