掃呢頁CODE去手機

2019年7月7日 星期日

張明偉:遭連摑12巴 張明偉強姦戲騷肌好搶眼 __,張明偉,

外形瘦削,但原來咁大隻。藝人張明偉憑無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》「George」一角成功入屋,加上近日喺熱播劇《好日子》中飾演張達倫年輕版,幾乎每 ...


外形瘦削,但原來咁大隻。


藝人張明偉憑無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》「George」一角成功入屋,加上近日喺熱播劇《好日子》中飾演張達倫年輕版,幾乎每晚連續兩套劇都能見到佢嘅演出。早前播出一集中,佢被敖嘉年連摑多巴,真係睇見都戥佢痛!佢透露不同角度拍攝總共被摑12巴:「由於第一次拍掌摑戲,事前都幾緊張,同埋呢場戲係我開拍第一場戲。我哋講笑話劇名叫好日子,但我哋後生版就冇好日子過,因為我喺套劇入面又被人摑,冬天又要跌落水塘,搞到好多沙石入晒口。」

劇中佢裸上身騷肌一幕,令人眼前一亮,估唔到佢青靚白淨,十足文弱書生一樣,但原來係個肌肉男!張明偉表示:「原本我唔使除衫,不過,同導演商量過後,希望場強姦戲更逼真,所以決定裸上身。其實我一直有Keep住做Gym,希望可以扮演唔同角色,不過我天生係瘦底,所以飲食方面落苦功多過操肌。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!