掃呢頁CODE去手機

2019年7月7日 星期日

王鎮泉:同楊怡好恩愛!羅仲謙冧爆每晚玩呢樣嘢 __,楊怡,王鎮泉,羅仲謙,

羅仲謙就算同楊怡分隔異地,都會每晚視像傾偈。無綫娛樂主播王鎮泉(Jeoffrey)日前赴上海工作,期間邀得羅仲謙(阿謙)為節目《StarTalk》任嘉 ...


羅仲謙就算同楊怡分隔異地,都會每晚視像傾偈。


無綫娛樂主播王鎮泉(Jeoffrey)日前赴上海工作,期間邀得羅仲謙(阿謙)為節目《StarTalk》任嘉賓,沒想到阿謙原來是古董愛好者節,還帶他到當地一家古董店參觀,他說:「同阿謙識咗都幾年,所以拍節目時就分外好玩,佢介紹咗好多古董好似馬車鐘、古董健身單車畀我睇,而且仲講到有紋有路,真係估佢唔到。」節目又提到好多關於阿謙童年生活,原來阿謙細個係百厭星!講到阿謙同楊怡結婚一段時間,幾時先開始造人?阿謙表示順其自然,現在跟老婆都好恩愛,就算大家在不同地方,都會每晚視像傾偈。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!