掃呢頁CODE去手機

2019年8月19日 星期一

夏萍:夏萍設靈 張國強瞻仰遺容:比平時更靚 __,夏萍,張國強,

夏萍今日設靈。資深演員夏萍今日在萬國殯儀館設靈,有陪她走最後一程的藝人張國強現身殯儀館,他表示有陪夏萍最後十日:「最後一面嗰陣有契仔林家棟、一兩個圈中 ...


夏萍今日設靈。


資深演員夏萍今日在萬國殯儀館設靈,有陪她走最後一程的藝人張國強現身殯儀館,他表示有陪夏萍最後十日:「最後一面嗰陣有契仔林家棟、一兩個圈中人同埋佢屋企人,佢走嘅時候大家都好大安慰,最印象深刻係本身家棟喺上面工作,我哋鼓勵佢要等到家棟,好似有種力量咁,佢真係等到家棟返嚟,之後釋懷咗,第二日就好安詳咁去,睇到佢一份堅持。」他透露夏萍近年一直身體抱恙,先後兩次中風及出現併發症。

講到兩人難忘回憶,他說:「有好多,佢有演過我媽咪,大家有講有笑,有時我收工都會車佢返去,佢個人好幽默,有時令大家啼笑皆非,佢好有個人風格,好直言,值得我哋學習。」他又表示跟家棟剛剛瞻仰遺容,指夏萍的妝容比平時更靚,很安詳。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!