掃呢頁CODE去手機

2013年11月13日 星期三

錢國偉鬧爆施念慈 施念慈,

video


錢國偉鬧爆施念慈

DaDa被追數百萬?錢導再轟施念慈

陳靜(DaDa)早前突然閃退,辭演導演錢國偉的新片《喜愛夜蒲3》,DaDa即被追討賠償。近日有指DaDa其實未收過片酬定金,因追討上有難度,錢國偉即怒剪DaDa師妹蕭美卡全部戲份,昨日錢國偉接受電話訪問即炮轟DaDa經理人施念慈誠信有問題。

錢國偉說:「施念慈誠信好有問題,之前鬧個女(指DaDa)反叛,𠵱家為咗演員幫你搵錢,個女有利用價值又唔捨得,將黑白是非顛倒,我哋唔係第一次合作,個定係簽咗合約先畀,張約開鏡嗰日先敲定,第二日佢都走咗佬,點畀你,好似Celia K.都未畀定㗎,佢咪又拍,同埋DaDa張約係冇講幾時畀定,好多時係開咗工先畀。」是否全刪蕭美卡戲份,錢國偉說:「刪佢啲戲係因為佢戲屎,我要唔用佢,一早可以唔預佢同Celia K.拍。」

撰文:林妃



■錢國偉炮轟施念慈,顛倒黑白是非。資料圖片



足本收睇《亂噏24》x楊千嬅;緊接落嚟 Miriam繼續同你談談情,吹吹水!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!