掃呢頁CODE去手機

2013年11月19日 星期二

DaDa曬深溝認錯預咗賠錢 DaDa,陳靜,

video


DaDa曬深溝認錯預咗賠錢

DaDa曬3寸深溝認錯:預咗賠償

忽然退出又復出的陳靜(DaDa),前晚到新蒲崗出席聖誕亮燈活動,同場還有黃宗澤(Bosco)。DaDa穿上白色低胸裝以女神造型出現,大曬三吋事業線,相當搏命。Bosco則被小女孩索吻,十分搞笑。

清減少許的DaDa透露最肥時重達120磅,希望透過運動瘦多6磅,幸好沒有降cup。問到抑鬱症情況?DaDa謂:「唔使食藥,康復中,經過大事學咗好多嘢,係教訓同經歷。」DaDa辭演《喜愛夜蒲3》被追討賠償,問損失多少?DaDa坦言:「未收律師信,但係聽到話會追究,我都唔方便講。如果要賠都要做,因為係自己錯。」會否擔心被電影公司列入黑名單?DaDa卻開心地透露已接兩部新戲,聲稱會做得更好,但不會給自己壓力,有問題會向人傾訴。



【C女郎】■DaDa俯身時露出三吋事業線,可見她相當搏命。攝影:陳俊強

片酬不變

問DaDa有否致電她辭演的《夜蒲3》導演和監製錢國偉及伍健雄道歉?她稱:「唔方便講,公司會安排。」DaDa向彭浩翔送上生日賀電,有指錢國偉酸溜溜,她表示不知對方生日,出甚麼招數冧掂他們?DaDa稱:「法律處理緊唔講太多,係自己做錯,畀機會我進步同改變盡責任。」會否再性感及收便宜些補鑊?她謂:「我一向唔在意酬勞,角色好就得。」她直認酬勞沒太大改變。問再拍戲會否擔心抑鬱症復發?DaDa稱病發與拍戲無關,只因不懂處理家事:「休息過後發覺鍾意演藝工作,放唔低,之前太衝動,每人要為自己負責任。」

同場Bosco笑言在後台已被小妹妹索吻,會否想生BB?他謂:「邊個同我生?結婚都未諗。」陳百祥聲稱若今晚無綫台慶收視三點以下會跪回家,Bosco稱:「唔知佢係咪真,不便評論。」至於專業人士指無綫劇有很多犯駁,他謂:「有時戲劇想豐富啲開心啲嘅效果。」

採訪:黃曉妍



■復出的DaDa狀態算不錯,前晚以女神造型出席活動。



■黃宗澤和小妹妹咀嘴,fans應該不會呷醋。



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!