掃呢頁CODE去手機

2013年11月6日 星期三

港視最後劇集 林嘉華萬歲埋尾 林嘉華,MF,




林嘉華、張松枝和郭峰三人繼續為香港電視劇集《 Night Shift》開工。拍完《 Night Shift》後,張松枝同郭峰應該會埋蕭定一堆拍電影,而林嘉華之前搵埋唔少,唔做嘢一排都唔使愁。

FBI

港視最後劇集 林嘉華萬歲埋尾

雖然政府唔發免費電視牌畀香港電視,但港視劇集《 Night Shift》就繼續開工。上週四( 31日),好可能係港視最後一套劇集嘅《 Night Shift》喺馬灣湧村村屋拍外景,當晚演員有林嘉華、郭峰和張松枝,場口講到郭峰指使張松枝去偷襲喺祖屋尋求記憶嘅林嘉華。 FBI見劇組都未受到發牌事件影響心情,大家仲有講有笑,話咁快就拍完上半場戲分,到差唔多深夜 12點時,嘉華忽然「萬歲」請食宵夜,話最緊要大家食得開心。

嘉華心情勁靚,但同場嘅郭峰就同 FBI呻攞唔到牌,就嚟要同老婆歐陽佩珊食白粥過活。講笑咋?

《 Night Shift》就嚟煞科,林嘉華呢晚就專登叫外賣「萬歲」一班台前幕後,仲話最緊要大家開心,呢啲咪叫團結囉!

當晚場口講到張松枝從後偷襲返去祖屋搵番記憶嘅林嘉華,雖然牌仍未發,但演員同劇組都表現出專業的精神,呢一幕好快就拍完。



鍾意就快D Share啦!