掃呢頁CODE去手機

2013年11月6日 星期三

謝偉俊:「佢教人離婚好叻」

video


謝偉俊:「佢教人離婚好叻」

白姐姐自爆婚變 Paul:最叻教人離婚

謝偉俊前晚到灣仔會展出席活動,對於有傳離婚,他說:「佢呢方面教人好叻,我哋仍然一齊,我都講過佢係伴侶同配偶,暫時冇變。」他重申沒拈花惹草沒第三者:「你哋打開電視都見我坐喺度,邊有時間有呢啲花花。」談到感情狀況,Paul支吾以對:「OK嘅,佢近來有少少唔開心,要處理嚇。我最近比較忙,好多壓力,政局有比較多關鍵事情發生咗。」他否認與錢銀有關。

Paul透露仍與白姐姐同住,問可有傾偈?他說:「今日冇傾偈。」幾耐沒傾?他想了想笑說:「無聲勝有聲,我要處理啲事情。」對於被指買豪宅因財失義,他說:「一定唔係婚變,希望唔係。冇乜特別嘢,係佢抽中,我幫嚇手,抽中兩個單位都係佢名。」會否覺得白姐姐不夠體諒自己?Paul說:「佢唔開心就大曬啦。」

採訪:楊潔雯、王連連

攝影:陳志嵐、黃文偉



■謝偉俊前晚對婚姻問題支吾以對,只坦言與白韻琹「今日冇傾偈」。

有料放?想收料?入嚟【蘋果互動】啦!

【蘋果互動】是蘋果日報與讀者緊密互動、放料及收料的聚腳地。

http://fb.com/AppleDailyExchange



鍾意就快D Share啦!