掃呢頁CODE去手機

2014年1月14日 星期二

 蠱惑的鏡靠害 女星集體走光

video


馮仁昭四圍超: 蠱惑的鏡靠害 女星集體走光 - 馮仁昭


貿發局大整蠱 害女星集體走光露M巾
李玟、江若琳、梁詠琪、周汶錡、阮馬素同李克勤等噚晚喺會展出席由貿發局舉辦嘅「香港.華麗秀」,大會安排眾星喺佈景板前拍照,誰知主辦單位棋差一著,喺佈景板下面放咗條鏡面嘅佈置,呢塊「蠱惑的鏡」令到眾位著短裙嘅嘉賓都春光乍洩,相信係娛樂圈中一個最大嘅集體走光事件!


■江若琳著得高貴出席時裝展,誰知底下嘅鏡面佈置令佢露出豹紋底褲兼疑似衞生巾,認真不幸。
露衞生巾

其中江若琳、談善言、92年亞姐陳綺明、周美欣、李玟同模特兒Helena Chan等都不幸中招,各女都露出底褲同打底褲,其中著上黑色deep V連身裙嘅江若琳喺拍照時被反射豹紋底褲、仲露出疑似衞生巾、而Taylor R.就露出花花底褲,可憐嘅女星都全程不知情。

此外,李玟(CoCo)講到農曆年願望,佢就話想做多啲瑜伽,令身體去到最佳狀態。為生馬仔?佢話:「我最想買隻狗仔先,我老公都笑我一見到寵物或者小朋友就會心動。我見到小朋友會成日抱住,老公話我會係好媽媽,൱家都嚇親。」

撰文:馮仁昭


■模特兒談善言著短裙,當然逃不過走光嘅命運。


■貝安琪都無一倖免地走光,認真大整蠱。


■JC師妹Helena一身喱士貼身紅裙,喺鏡嘅反射下露出內褲。


■92年亞姐陳綺明擺甫士拍照,對走光毫不知情。


■模特兒Taylor R.著上短裙張腿拍照,不慎露底。
戲裡戲外,話題最強,立即收睇《動戲場》:

extra/list/


鍾意就快D Share啦!