掃呢頁CODE去手機

2014年1月14日 星期二

曾志偉:流會合情合理 志偉,曾志偉,

已經辭任會長的志偉,對於今次事件亦大感頭痕。



曾志偉:流會合情合理

剛由內地靜修返港的曾志偉,透過電話得悉及了解演藝人協會(演協)改選情況,指今次流會合情合理,言談間更力撐黃秋生當選會長機會高。當得悉秋生相當勞氣兼揚言考慮另立新組織,志偉表示會致電安撫對方,希望平息事件。

志偉昨甫落機,即趕往出席公開活動,當得悉演藝人協會改選出現流會情況,會員之一的邵音音隨即在自己微博留言,質疑有人獨大,「出橫手」阻止其他人當選會長,志偉顯得無奈,回應表示:「落機先知(流會),不過唔係一個人決定,佢哋call咗副會長三哥(苗僑偉)返嚟,係成個委員會決定,合情合理嘅。其實流會都唔係第一次,以前試過選咗21位理事後,都要流會擇日再選會長。」

撐秋生做會長

對於邵音音指「出橫手」問題,志偉說:「唔會,如果係咁就應該即刻推選(會長),咁樣陰謀論係咪會大啲呢?無論如何根據會章,23日之前點都要選,至於我以後就可有可無,變咗榮譽會長,可以出席會議,但冇投票資格。」
秋生氣憤難平,揚言另立新會。
  • 秋生氣憤難平,揚言另立新會。
身為秘書長的陳芷菁按本子辦事。
  • 身為秘書長的陳芷菁按本子辦事。
提到秋生被「拒諸門外」,志偉解釋:「佢嘅班底好多人都未登記成為會員,要補番入會先得。(秋生當選會長成數好高?)應該係。」事後記者再轉告志偉秋生投訴不獲尊重,抵達會址兼帶備會費做相關續會手續,最終得個「吉」,令他氣憤難平,激動起來更揚言要另立新會,志偉答:「有啲會員想根據約章辦事,有啲程序唔係即刻得,不過我認有同秋生講過,法律不外乎人情,去到有得搞嘅,大家嘅爭拗點喺呢度。(秋生話冇得入去會址呀。)唔會。(佢話自己搞新會,叫你去做番演協喎。)我會打電話同佢了解嚇,安撫嚇佢。」

傳邵陳有積怨

整件事看似不應牽涉到已辭任會長的志偉頭上,最終他依然被搞到頭痕,據悉最大的問題源於入會時間的爭拗,有指秘書長陳芷菁一早已通知秋生要預先填好表格,以及完成相關程序,好讓他們有足夠時間處理,奈何秋生仍選擇「臨時踩場」,堅持希望即場完成相關手續,陳芷菁則企硬一口拒絕,令雙方即場鬧得很僵。另外,昨日秋生現身時更偕同大批未登記成為會員的藝人同行,資深演員梁珊見狀,不留情面開聲:「我哋開會,請你哋離開啦。」令氣氛雪上加霜。至於邵音音方面,則有傳她與陳芷菁素有積怨,今次問題難免令雙方誤會加深。
文:影視組


鍾意就快D Share啦!