掃呢頁CODE去手機

2014年1月14日 星期二

秋生受辱(舌累)地扯火丟會章

黃秋生被同業拒諸門外,火遮眼的他即瞓地以示不忿。



秋生受辱(舌累)地扯火丟會章

演藝人協會(演協)昨早選新會長時爆發內訌!曾表示有意角逐的黃秋生,被現任秘書長陳芷菁指「唔係會員」,結果與郭少芸、呂慧儀等被拒門外,秋生指會章列明可以即時入會,但即使出埋扮頭暈瞓地,演協方面依舊門常關,而原定昨日選出新會長的會議最終宣告流會,不歡而散。秋生揚言若當選,難與芷菁合作,雙方看來有你無我。

演協自前會長曾志偉辭職後,新會長一直懸空,曾表示有意角逐並積極埋班的秋生當選呼聲最高,未料昨日爆發內訌!昨早秋生與郭少芸等現身觀塘演協會址,被問是否有信心當選,秋生搞gag說:「冇o架!(冇對手?)我都想有!(點拉票?)唔使,志偉拉咗!」談到如何改革會務?他更一語成讖說:「入會資格就有問題,會章似投資公司多過似協會,要改!」
秋生其後率眾上樓,十分鐘後折返,秋生透露:「唔畀我入去!」眾人再上樓嘗試,只見會址外貼有「是日會員大會,非會員禁內進」字句,秋生按鐘後有演協人士開門,但隨即閂門,秋生說:「你睇,都費事理你,好冇人情味!對同業幾冇禮貌、幾侮辱!好似神秘組織!」秋生愈說愈氣,一度欲將會章投進垃圾箱,他說:「話我唔係會員冇資格發表!咁我交番畀志偉,唔搞!搵我去組織,花咁多時間,搞成咁有乜意思?直情侮辱,企門口為乜?同業點解要搞到咁,呢個會究竟咩事?(同上屆理事傾唔掂?)話要審批喎!唔畀逗留。有人行過你門口嘔白泡,你都畀佢入去休息嚇啦!」說罷即扮頭暈瞓地:「畀我休息嚇啦,好嘛?寫咁多嘢(會章)話幫藝人!直情係騎劫行為,違法!我費事搞咋,如果唔係可以報警。」
陳芷菁稱冇叫秋生開會。
  • 陳芷菁稱冇叫秋生開會。
秋生拉埋剛開完會的祖藍,並與一眾支持者大合照。
  • 秋生拉埋剛開完會的祖藍,並與一眾支持者大合照。

有意另設新藝人組織

此時王祖藍步出會址,記者問他內裏情況,他面有難色說:「我問嚇先,都係正常程序。」秋生則搞笑地掹著祖藍影相,並說:「我唔選啦,唔排除開個新會,搵各大元老,成龍、志偉等支持。(頂唔順?)點頂呀?嘔白泡都唔畀入。(通知你但又唔畀入?)直情係留難我,根據會章可以即刻入會,好質疑有冇跟會章做囉,(同志偉反映?)唔關志偉事,係入面唔知邊個啫!唔搞啦,好似我好恨做咁,開個新會,重新來過,乾乾淨淨。」

陳芷菁:係佢發脾氣

演協秘書長陳芷菁事後回應秋生指摘,她說:「協會一直有同佢溝通,選舉要申請做會員,要填表,批核要時間,雖然藝人熟口熟面,但每個人入會都要申請,TVB藝人要出示合約,批核可快可慢,秋生一轉頭同郭少芸上去話想入會,係佢發脾氣話冇跟會章做嘢。如果即刻入會即做候選人,會被人話黑箱作業,對其他候選人公平啲!(秋生稱唔係會員冇權發表?)昨晚秋生有同協會律師通電話,絕對唔係冇機會討論。(邊個通知秋生來?)唔知,我冇!」

連累支持者 感抱歉

秋生昨晚重申:「根據會章,我可以即時交表即時入會,個會嘅律師都話合法,我問係咪跟會章?就刁難人要攞份合約出嚟,咁搞係冇事搞事,不如懷疑我係咪香港人啦!使唔使攞個良民證添呀?今日得一兩個喺裏面話事,律師話啱規矩,佢就話唔啱,超越法律!(心灰?)我唔會為弄權者而冇咗為演藝人謀福利嘅想法,我懷疑會章大定某一兩個人大?」秋生又為同吃閉門羮的藝人感抱歉,他說:「我哋個個都有嘢做,都忙o架,好得閒咩?咁侮辱性嘅不禮貌對待,我都好唔好意思,請咗班藝人朋友來到,被當乞兒咁嚟看待,我哋十幾廿個真係可以組織番個『醬油會』(語出「我是路過來打醬油的」,意指無謂閒人),我選唔選到唔緊要,又唔係受薪,就等佢哋解決咗啲內部矛盾先。(如果選到做會長,點協調新舊派通力合作?)我起初都叫芷菁留低,但依家唔好搞啦,佢合唔到人,處事不恰當,如果第時代表個會出去同其他單位、機構洽談,咁倨傲點傾?」
文:影視組


鍾意就快D Share啦!