掃呢頁CODE去手機

2014年1月14日 星期二

選演協會長流會 秋生鬧陳芷菁獨大 陳芷菁,

video


選演協會長流會 秋生鬧陳芷菁獨大


選演協會長流會 秋生開火鬧芷菁獨大
曾志偉去年尾因被批在香港電視發牌事件上表現維穩,辭去香港演藝人協會會長一職,昨早演協召開會議改選新會長,被推舉的黃秋生竟被拒入內,暗示秘書長陳芷菁騎刧演協,有份出席會議的邵音音也扯火狂罵一人獨大,最後流會收場。


■黃秋生強調獲志偉、祖藍和三哥支持,狂插陳芷菁當自己是會長。資料圖片
「俾人騎劫咗」

秋生昨日接受電話訪問,他勞氣說:「好多演藝人要求我選會長,重新帶領呢個會,今朝我同郭少芸、呂慧儀去到,點知陳芷菁話我哋非會員唔畀入,我話可以即時交費,但佢唔畀我入去填表,要喺垃圾桶旁填。從冇遇過咁無禮對待行家嘅人,唔知佢做乜,有乜內部矛盾?」

問秋生是否有人擔心他當會長,言論過激及參與政治活動?秋生說:「演藝人協會係幫同業謀利益,唔係政治團體唔會搞佔中遊行,佢呢種惡劣野蠻態度令我好反感失望,唔信周潤發冇交會費,會叫佢喺垃圾桶填表,演藝人協會俾人騎劫咗。」

陳芷菁在電話中則說出另一版本:「會員要有兩個現任理事或會員支持,至可以做候選人,秋生帶咁多人嚟至填表,如果再擺佢上去候選,我哋就係黑箱作業!拒諸門外更對我哋唔公平,莊思敏、敖嘉年、曾國祥、蘇玉華都有入嚟,後來秋生叫咗佢哋去飲茶,因為佢嘈,我哋理事經商量決定流會,等埋佢哋嘅表格。」

對於陳芷菁的解釋,記者再致電秋生了解,他反駁說:「係志偉、王祖藍、三哥(苗僑偉)叫我嚟選,點解唔夠資格?流會係三哥腰斬,話唔夠法定執委人數,陳芷菁態度好似當自己係會長,係咪佢一人獨大?」


■陳芷菁否認揸住雞毛當令箭,一切都是依會章辦事。資料圖片


■邵音音暗寸演協有人曬權力,她支持黃秋生做新一任會長。資料圖片


■曾志偉昨午回港趕不及出席早上會議,他相信秋生當選新會長機會大。
「有人曬權力」

至於邵音音也在微博扯火怒罵:「誰權力大到叫流會?就為了怕某人當上會長。部署得很好。太可惡!」她接受電話訪問說:「齊人唔選好怪,或者有人要曬權力。」問是否支持秋生做新會長?她說:「啲人咁大勢力,會唔會畀機會佢都唔知,不過我梗係投佢,起碼佢唔會趕人出去。」

志偉昨在西九出席活動,對於秋生被拒門外說:「因為先要為佢辦理入會先,一啲程序上嘅問題,所以投票再延後。」另跟秋生踩上協會的莊思敏,昨晚到灣仔出席活動說:「係秋生通知我哋選會長,點知兩度入去都被拒。」她表示雖不是會員,但都支持秋生做會長。

採訪:鍾國仁
戲裡戲外,話題最強,立即收睇《動戲場》:

extra/list/


鍾意就快D Share啦!