掃呢頁CODE去手機

2014年3月25日 星期二

【新鮮娛頭】美棋BB真床戰假咀戲 嫌麥子樂唔夠溫柔 美棋BB,黃美棋,




【新鮮娛頭】美棋BB真床戰假咀戲 嫌麥子樂唔夠溫柔

2014-03-25 07:30:00



美棋BB同麥子樂拍床戲,美棋BB要飲酒壯膽。(攝影:仇志德)

港視藝人黃美棋和麥子樂前晚在石硤尾拍攝慈善電影《錯過》,其中一個場口,講述美棋BB跟家人鬧翻,找劈腿男友麥子樂借酒澆愁,結果意外懷孕。

美棋BB和麥子樂為了更加入戲,他們即場拿起道具啤酒灌醉自己,一分醉意的麥子樂埋位時,揹起美棋BB一下撻落床,痛得美棋BB大叫:「可唔可以溫柔啲呀?」

美棋BB表示第一次拍床戲,但是要求現場借位拍咀戲,她指住麥子樂說:「佢就想,套戲錫錫床戲唔係重點,係有咗,之後大肚點樣面對人生。」

麥子樂認同咀戲都是要視乎需要,重點既然不是床戲,咀戲更不必為拍而拍,不過,他補充說:「都係要睇導演現場有冇要求!」



麥子樂揹起美棋BB



但美棋BB嫌對方唔夠溫柔











鍾意就快D Share啦!