掃呢頁CODE去手機

2014年3月29日 星期六

杜汶澤自爆曾整容吸毒 杜汶澤,

video


杜汶澤自爆曾整容吸毒

揭入英皇「潛規則」 阿澤自爆曾吸毒整容

杜汶澤為拍電影《3D豪情》操弗體態,外間總把焦點放在其雞扒肌上,其實笑容都出賣了他整容的秘密,阿澤直認不諱:「我係整過容,我整棚牙,09年入英皇,Mani(霍汶希)要求我三件事,第一唔可以吸毒,第二要整牙,第三係唔准『小』佢。頭兩樣嘢我真係做到,第三樣,我有時失控都做唔到。」

阿澤自爆當年入英皇時銀行戶口僅餘30萬,思前想後仍豪花18萬整牙套,讓上下牙齒出鏡又白又齊,問到為何公司沒叫他搞靚五官?阿澤自嘲:「Mani嫌我啲煙跡,套咗牙套美觀咗,多咗廣告。我做諧星,所以五官唔使整。」他自爆曾遭堪輿家蘇民峰指其牙齒反映他易說話得罪人,他說:「𠵱家整靚咗,亦唔見好得好多,口多心地唔好,講嘢令人難堪,相反就係見義勇為,可以幫人出口氣。」難怪他這樣敢言。



■阿澤早年牙齒不整齊(下圖),後來花18萬整牙套靚曬。

對於Mani下旨不准吸毒,阿澤說:「我係有試過,當年貪玩,迷失又被動,試咗仲上埋癮,令當時拍緊拖嘅田蕊妮好心痛,佢話我唔戒就要離開,最終我梗係揀咗個老婆,仲憑意志搣甩。」





鍾意就快D Share啦!