掃呢頁CODE去手機

2014年3月22日 星期六

鄧達智患腸癌急開刀

video


鄧達智患腸癌急開刀

時裝達人證患大腸癌 鄧達智入院切腫瘤

本地時裝設計師鄧達智(William)昨日在其facebook網頁上載一幅病榻圖片,更自揭患上「Colon Cancer?Simu 2nd stg……連附近肚皮脂肪一拼(併)切割。」記者昨日致電慰問身體情況,從鄧達智的聲線聽出精神不錯,他亦確認患上乙結腸癌二期,已於星期二進行了切除手術,現正留院休息的鄧達智說:「都係大腸癌一種,算係不幸中之大幸,因為喺乙結腸發生,如果喺直腸比較麻煩。」

鄧達智續說:「過咗45歲,已意識到要每年驗身,已叫保險經紀安排,對方懶懶閒,直至今年頭去完法國返香港,覺得大便習慣唔同咗,有時候便秘、有血絲,上星期四即去照腸鏡知道結果,如常星期五、六約朋友食飯,唔想驚動朋友,之後安排入院。」



■鄧達智在facebook留言(下圖),並拍照分享做完乙結腸切除腫瘤手術,現在醫院休養中。

幸沒擴散

鄧達智表示已切除腫瘤,經化驗沒有擴散,不過因家族中有人因癌症過世的紀錄,正等待主診醫生意見,研究是否需要打抗癌針,他說:「我三家姐唔夠40歲胃癌走,陪佢走咗一段辛苦路,我父母都係生癌,不過都年紀大,二家姐都係生淋巴癌。」鄧達智正休養中,並透露會減少奔波勞碌,他表示:「噚日開始放到屁、小便,今日大便到,拔走尿袋,應該星期一可以出院,自己以後會更加小心,都會一段時間食得清淡同食流質。」

採訪:唐如



■鄧達智在本地時裝界活躍,一手捧紅Rosemary(右)等模特兒。資料圖片



鍾意就快D Share啦!