掃呢頁CODE去手機

2014年3月25日 星期二

G.E.M.韓磊最後激戰 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

video


馮仁昭四圍超:G.E.M.韓磊最後激戰 - 馮仁昭

《歌手2》最後激戰 G.E.M.唱五月天攞第二

參加湖南衛視《我是歌手2》歌唱比賽嘅G.E.M.(鄧紫棋)已經殺入直路,馮仁昭收到風,嚟緊星期五(28日)播出嘅半決賽,G.E.M.演繹五月天《你不是真正的快樂》獲第2名,輸咗畀唱《在那遙遠的地方》嘅內地歌手韓磊,第3名係唱《Just The Way You Are》嘅張傑,下月4號舉行總決賽歌王歌後之戰,睇嚟係G.E.M.同韓磊拗手瓜,鬥個你死我活,湖南衛視同now芒果台都會直播。

統計過去10集比賽,G.E.M.攞到4冠4亞嘅靚靚成績表,韓磊亦有4冠2亞緊隨其後,而半決賽嘅得分就佔總決賽成績3成,據聞韓磊喺半決賽以大比數拋離G.E.M.奪冠,暫時佔優,坐亞望冠嘅G.E.M.喺總決賽不容有失。總決賽分兩部份比賽,一部份係歌手獨唱,另一部份係歌手搵嘉賓合唱,聽講G.E.M.會搵一位有份量嘅歌手助陣。

日前G.E.M.去長沙錄影半決賽時,有大批粉絲接機打氣,𠵱家喺內地爆紅嘅佢,5月首踏北京舉行演唱會,前日門票開售被秒殺,氣勢如虹;至於半決賽其他歌手成績,曾被淘汰嘅曹格翻生唱《Saving All My Love For You》攞第4,茜拉唱《洋蔥》攞第5,周筆暢唱《光之翼》攞第6,張宇唱《20歲的眼淚》包尾,相信爭冠冇望。

撰文:馮仁昭



■G.E.M.喺半決賽以黑絲出戰獲第2名,輸畀韓磊。

微博圖片



■G.E.M.人氣旺,粉絲夾道歡迎接機。微博圖片



韓磊



鍾意就快D Share啦!