掃呢頁CODE去手機

2014年4月27日 星期日

莊思敏中門大開露膠紙 最憎人發酒癲 莊思敏,BKD_S,




莊思敏中門大開露膠紙 最憎人發酒癲

2014-04-27 09:05:00



莊思敏話膠紙黐住咗佢啲肉。(攝影:陳俊強)

莊思敏今晚去咗蘭桂坊出席啤酒品牌宣傳活動,著住白色中門大開性感背心嘅佢,玩遊戲嗰陣就唔小心露左膠紙出嚟。大會又安排兩位現場觀眾同佢合照,莊思敏蹺住人哋之餘都好小心,保持少少距離費事胸壓對方。

莊思敏話套衫係自己揀,因為大會要求淺色衫同埋有啲性感,不過露膠紙喎!佢就話:「係啦,我發現呢個質地唔係好黐膠紙,黐住咗我啲肉囉,都check曬先啦,頂盡都係膠紙。」

莊思敏話細個都幾鍾意飲啤酒,試過由晏晝飲到晚飯之後繼續飲,不過佢最憎人發酒癲:「我自己飲醉就會喺朋友間酒吧瞓天光。都有遇過啲朋友,飲醉打爛好多嘢,唔係咁鍾意人哋控制唔到自己,唔敢再出去。」

莊思敏又話酒後最易吐真言,試過問極個朋友都唔肯講個秘密佢知,莊思敏話:「於是我帶佢去飲少少,即刻講咗個秘密我知。」



莊思敏話細個都幾鍾意飲啤酒。







又話自己飲醉就會喺朋友間酒吧瞓天光。







唔小心露左膠紙出嚟。





莊思敏又話酒後最易吐真言。



莊思敏蹺住人哋之餘都好小心,保持少少距離費事胸壓對方。



鍾意就快D Share啦!