掃呢頁CODE去手機

2014年5月30日 星期五

[忽然1周 983] 「大口仔」驚青唔識撈 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「大口仔」驚青唔識撈

之前電視台搞歌唱比賽,搵藝人參加都有啲話題㗎!不過無以為繼吖,就算贏咗嗰幾個,依家都無乜嘢做囉。

Well,電視台有冇繼續力捧?媽咪姐想講嘅係,有啲人本來就唔抵幫囉。好似入到三甲嘅「大口仔」咁,未參賽前,本來就不被電視台重用,拍劇做閒角,惟有靠出外接啲司儀、登台 job賺外快先生活到。好嘞,呢次終於俾佢贏到比賽,多咗人識,仲唔係上位好時機?之但係「大口仔」個人真係唔識做囉!有次某大公司搞大型晚宴,請咗好幾個藝人出席,席間老細一時興起,話要上台唱歌,仲叫曬咁多位藝人上台一齊唱兩句贈興。

點知,當人人上曬台嗰時,「大口仔」仲死唔肯離開張櫈,話驚電視台發現喎,又話怕經理人唔高興。查實呢位先生會唔會諗多咗?成班 friend咁上台唱兩句高興嚇啫,其他藝人都唔怕啦。呢個圈,襟撈先有得撈㗎!你喺電視台捱足咁多年又得到啲咩?自己諗嚇啦,傻仔。

邊個係「大口仔」?

1.唔靚仔。

2.不過贏過唔少地區歌唱比賽。



鍾意就快D Share啦!