掃呢頁CODE去手機

2014年5月15日 星期四

[壹週刊 1262] 四角亂戀 何傲芝寸完翠如 BB速擒馬主 翠如,何傲芝,熱門,黃翠如,M1,




雖然有指因翠如 BB介入,令「蕭芝戀」告終,但扮慘的何傲芝,其實已光速在馬圈搵到新男友。

探熱針

四角亂戀 何傲芝寸完翠如 BB速擒馬主

蕭正楠( Edwin)與翠如 BB公開戀情,男方舊愛何傲芝以「邪不能勝正」,為剛萌芽的戀情贈興;棄婦宣言:凸顯黃翠如的狐狸形象。據知,何傲芝寸爆「翠蕭戀」的同時,自己其實早已投向中年馬主懷抱,不時出入馬場陪新歡跑馬仔;四角關係男女各自歸位,各取所需。

老豆拉線

何傲芝自從搣甩蕭正楠女友身份後,在何父的牽線下,四個月前正式與一名中年馬主來往,二人經常在馬場包廂內約會,何父每次都有同行,掩人耳目。

據了解,何傲芝父親何世根雖然破產,但做過馬主的他與馬圈中人稔熟,亦愛為兩個女兒製造機會,在馬場釣金龜。蕭正楠與何傲芝一○年撻著後,何父仍死心不息,從未停過介紹馬圈中的有錢朋友、馬主給兩女傲芝及傲兒認識。

「跑馬日好多時都見何世根同個女入場,佢會喺場邊同啲朋友吹水,但佢個女就會唔見咗人。聽馬會啲人講,傲芝每次都會好快咁閃入包廂,喺入面陪個大馬主跑嚇馬仔;呢度啲人個個都知佢(何父)成日同啲大馬主講自己兩個女有幾好,而家終於俾佢恨到!」知情者說。

在父親何世根培育下,何傲芝、何傲兒兩姊妹早在上流社會打滾釣金龜。早前何父被判破產,有指兩姊妹為家人急撲水,頻交富商。

為黃翠如護航的蕭正楠,破例在《東張西望》默認戀情:「俾啲空間我哋!」此舉即刺激前度何傲芝的神經,在微博出招。

曾任馬評的何傲芝,至今仍愛出席馬主飯局。早前有傳她被蕭正楠狠撇後,即搭上馬主新仔,絕對唔 dry。

微博寸小三

「翠蕭戀」斷正,已有新仔的何傲芝卻心有不甘,在微博反借舊愛蕭正楠曾寸 Juno的名句「邪不能勝正」來寸爆翠如。

昔日甜蜜

翠如 BB介入前,蕭正楠經常管接管送何傲芝,一二年還因遇上交通意外,令這段地下情曝光。之後又多次被發現拍拖行街,可惜甜蜜日子已成過去。

夜蒲食仔

何傲芝初拍拖時,蕭正楠在無綫仍未發圍,故一直被何世根所嫌棄,直至無綫鬧小生荒,蕭正楠受力捧有機會當男主角,搵錢機會增多,何父才少了出聲。

今年初,蕭正楠決定與何傲芝斬纜,之後爆出「收車」事件。

「 Edwin同 GiGi(何傲芝)一齊頭嗰年感情好好,後來 Edwin工作量多咗好多,成日要返大陸, GiGi覺得悶約埋啲朋友去蒲,有時 Edwin打電話俾佢都唔接,之後問佢就話自己瞓咗,後來更愈嚟愈過分, GiGi成日喺外面識男仔,仲俾朋友撞過幾次,有次仲斷正俾人影曬, Edwin忍無可忍,嗌咗好多次分手。」知情者說。

不久後,蕭正楠與黃翠如合拍《師奶 Madam》撻著,令他更加堅決斬纜。

跟蕭正楠禁室纏綿六十小時的新聞出街當日,黃翠如撞到正要出席世界盃宣傳活動,焗住面對的她死都唔肯回應,要勞動拍檔洪永城出言解圍。

何傲芝外貌雖不及胞妹何傲兒出眾,但因性格主動開朗,故吸仔力強過妹妹,在馬壇打滾時已追求者眾。

「翠蕭戀」撻著後,為掩人耳目,二人不時拉埋男方老友曹永廉玩自拍,但始終紙包唔住火,戀情終被踢爆。

主動提議還車

至於蕭正楠分手收車一事,亦大有文章。

「架車係 Edwin主動買俾 GiGi, GiGi老豆破產,佢將架車俾咗老豆用,但又成日嘈話自己冇車揸,係要 Edwin買多架,仲每次都嘈曬咁;其實嗰時 Edwin已經知道 GiGi趁佢唔喺香港搞搞震,加上有次吵大鑊後, GiGi覺得自己食硬個男友,發曬脾氣話俾番架車 Edwin,佢估唔到 Edwin真係決心分手,嗰次之後,大家都冇再聯絡, GiGi好快搵到第二個啦。」知情人說。

對於何傲芝以「邪不能勝正」來回應前度與翠如 BB的新戀情,蕭正楠透過短訊表示不作任何回應,並多謝大家關心。

經典多角戀

拍劇拍戲,男女主角日對夜對談情說愛,好容易撻著,圈中情侶易發展多角戀,或多或少,與此有關。

黃宗澤 胡杏兒 柳岩 黃少祺

12年,有傳黃宗澤在內地拍劇搭上國產乳牛柳岩,激到女友胡杏兒怒斬八年情,但有指杏兒狠心分手,是因為拍內地劇《金玉滿堂》時,與台灣的台視一哥黃少祺撻著。

楊思琦 李泳豪 吳帥

11年 6月,楊思琦突然宣布和男友李泳豪結束 9年情。起初女方一直隱瞞劈腿有新仔吳帥,直到懷有對方骨肉,紙包唔住火下才供出新戀情,但依然唔認有餡。同年 12月,楊思琦被本刊拍到在美國 LA待產, 12年 3月誕下女兒楊卓穎。

廖碧兒 陳豪 林忠豪

陳豪跟廖碧兒發展六年地下情,關係一直是公開的秘密。 10年,廖碧兒瞞著陳豪釣金龜,被本刊拍到出入富二代林忠豪屋企,更即時將男友陳豪降呢為同事,男方心死宣布分手,拜金廖碧兒形象插水。



鍾意就快D Share啦!