掃呢頁CODE去手機

2014年5月15日 星期四

[壹週刊 1262] 謝天華上海守行為 謝天華,M1,




雖然人在上海,但謝天華依然係咁 chok。

同你吟一吟

謝天華上海守行為

舊年唔再續約 TVB,自組經理人公司「 Laughing Workshop」嘅謝天華,呢期喺上海拍緊內地劇《爸爸是條龍》,雖然講咗 bye bye,不過,拍緊嘅《爸爸》, TVBC(翡翠東方)都有份投資,可見謝天華同舊主關係 OK。

上海多嘢食又多嘢玩,不過 Laughing哥就步步為營,冇通告,大部分時間匿響酒店,最多係約嚇劇組開飯。早排上海二五就見到 Laughing約咗有份合作嘅演員,包括翁虹食晚飯,八點食到十點,跟住就返酒店,冇再出去。

連去夜場飲番杯都可免則免,謝天華自動波守行為, Laughing嫂 Tina安樂曬!

同劇組人員包括有份演出嘅翁虹一齊食完晚飯,謝天華招呼所有人上車離開,先自己返去附近嘅假日酒店休息,好有風度。

雖然先後只拍過兩部內地劇,但 07年謝天華參加湖南衞視《舞動奇跡》攞冠軍,儲落唔少 fans。



鍾意就快D Share啦!