掃呢頁CODE去手機

2014年5月22日 星期四

[壹週刊 1263] 何柱國千萬娶新抱 M1,




社交圈

何柱國千萬娶新抱

星島集團老闆何柱國及旅發局主席林建嶽做親家,他們的仔女、何正德同林恬兒的婚禮非同小可,先在法國康城搞婚宴,週日又在君悅酒店補辦喜酒,咁富豪婚禮又花幾多錢埋單?一向沙塵的新老爺何柱國話︰「佢哋(新人)邊有?……即係……點樣俾呀?係我娶新抱,無理由係我個仔同新抱俾,咁又唔使五千萬,但呢個數我唔睇。」何生咁豪氣,難怪有傳新外父嶽少,一個仙都唔使俾,就賺咗半邊仔。

而初歸新抱林恬兒更知情識趣,猛笠老爺、奶奶高帽:「我好好彩,未嫁前佢哋已當我係女,開始都有教導我,老人家講真係要聽;佢哋送我咁好嘅婚禮,我真係好滿意,同埋送咗個咁好嘅老公俾我。」

婚紗是過百萬的 Dior Haute Coulture,加埋男家送的首飾,絕對分量十足。

記者叫新人嘴嘴,估不到又有求必認,更連嘴三次。

新奶奶何黃敏珊(右二)入席前一直唔見傳媒,直至上台祝酒才現身。

外母謝玲玲戴的首飾不比愛女遜色,這晚她由心兒和孝能陪伴左右;大女出嫁,她笑住話:「初時,女婿問我 permission求婚,我唔捨得(個女)而喊,但我而家好開心欣慰,個女搵到個咁明白同愛錫佢嘅老公。」

跟嶽少三女愛兒(圓圖)過從甚密的賭王四太女超盈,跟阿媽分開入場。

謝玲玲的父親是國民黨將軍,故國民黨榮譽主席連戰亦送上花籃。

香港婚禮是用酒會形式,但延續法國婚禮的主題,同樣飾以牡丹及玫瑰。

官商撐場

兩個大粒佬請來的嘉賓當然非富則貴,達官貴人一個接一個,當中新老爺何柱國曾擺明唔妥的梁振英亦係座上客;而被澳門政府咬住唔放嘅大劉,跟兩屆澳門特首就同場現身,魔鬼盡在細節中。

李嘉誠和大仔李澤鉅俾面到賀,新外父林建嶽(左一)和新老爺何柱國(右二)又豈敢怠慢?

就算大劉被澳門政府裁定洗黑錢罪成,但他仍有心情拖甘比和一對仔女出席婚禮。

甘比拎住兩個鱷魚皮 Hermes clutch,佢阿媽就做阿四湊住兩個孫入場。

澳門現任特首崔世安(右一)和前澳門特首何厚鏵(圓圖),均獲兩位主人家熱情招呼。

香港三屆特首:董建華(圓圖)、曾蔭權(右圖)和現任的梁振英,難得同場出現私人活動。



鍾意就快D Share啦!