掃呢頁CODE去手機

2014年5月22日 星期四

[壹週刊 1263] 娶富貴港姐(李潔瑩) 黎諾懿邊境千萬起屋 李潔瑩,黎諾懿,港姐,M1,




估唔到黎諾懿買間另類愛巢迎新婚。當日他孖住未婚妻 Nicole睇完新屋,即出番市區睇戲。

探熱針

娶富貴港姐 黎諾懿邊境千萬起屋

在處境劇《愛•回家》中集集有份亮相的黎諾懿,一二年追掂億萬富家女、○七年落選港姐李潔瑩( Nicole)後,經過兩年努力儲老婆本,年底終於可以拉埋天窗。

要成家、先置業,有指黎諾懿已買下愛巢,但位置居然係無雷公咁遠,靠近深圳灣邊境的獨立屋。

住到咁僻,日日要返將軍澳電視城開工,婚後的黎諾懿晚晚放工只能焗住「愛回家」!

山頂豪宅

黎購下的新屋,位於元朗近邊境地區的山頂,獨立屋外形別致,地下有八百呎花園,呢間邊境屋,景觀正正對住深圳蛇口。

千里迢迢去睇樓的黎諾懿,遇上傾盆大雨。錫住未婚妻,他撐住遮獨自落車,踩住泥路去視察。

唔靠外父

現時黎諾懿同未婚妻租住西貢村屋。本月初,管接管送的他,收工後先返寓所接埋未婚妻去邊境睇樓。

面對未婚妻 Nicole幫父親打理十八間美容院,以及家族坐擁五億身家的無形壓力,黎諾懿唯有加倍努力搵錢,除了集集亮相《愛•回家》成功爆騷,令每月平均有八萬蚊收入。但要盡快儲老婆本,黎諾懿兩年前決定跟兄長夾份開車房,每月平均有六位數字進賬,經濟能力終於有番咁上下。

一個人打兩份工,黎諾懿無非想在年底大婚前,有樓揸手,雖然未來外父手揸多個千萬物業,但他拒絕使女家一分一毫,置業堅持靠自己。

半年前開始睇樓,但黎諾懿口味與眾不同,居然睇中靠近濕地公園,跟深圳灣口岸只有一海之隔的元朗大井村山頂獨立屋。若要由邊境愛巢揸車返將軍澳電視城開工,就算沿途暢通無阻,車程至少要一粒鐘。

爆完騷再爆肌

繼張家輝、張繼聰後,方力申及黎諾懿亦趕上「肌佬」熱潮,前者谷肌做內褲代言,黎諾懿則日夜操 fit接拍纖體廣告。

成身汗臭,黎諾懿索性除衫!二頭肌、六嚿腹肌,睇曬!

拍完劇收工,黎諾懿即趕返新蒲崗車房睇住盤生意,雖然有夥計幫手,但黎老闆照落手落腳整車,做到身水身汗。

近日終在微博展示他爆肌是如何鍊成的相片。

15分鐘返內地

黎諾懿買入的新愛巢位於元朗大井村,座落羅湖口岸及深圳灣口岸之間。若果返內地工作,可在大井村乘的士到最近的深圳灣口岸,需時十五分鐘,車費約一百元,方便日後黎諾懿返內地登台,過關返屋企快過打針。若揸車出市區,十分鐘就可到大欖隧道,再出九龍。

有升值潛力

「 Nicole起初同班 friend講,要喺邊境築愛巢,大家以為佢講笑,點知係真!問佢點解住咁遠?佢話同諾懿鍾意靜,所以撲鎚買嗰度當別墅,放假先會入去住當度假,佢仲話喺邊境置業,有升值潛力喎!咪睇 Nicole出身富家,同屋企人住幾千萬嘅君頤峰,自從佢同諾懿拍拖,已經嫁雞隨雞,陪男友屈居西貢大埔仔,食茶餐廳都冇所謂,簡直愛情飲水飽。」知情者說。

婚期進入倒數階段,黎諾懿開始為當廿四孝老公實習,日日收工唔係返車房,就係管接管送未婚妻。

住家男

連日追蹤,發現收工後的黎諾懿唔係返車房,就係第一時間見未婚妻,早前兩個收工孖住行超市。為儲老婆本,慳家黎著來著去都係嗰件外套。

睇完屋當日,黎諾懿揸車出市區土瓜灣醫肚。細心的他唔要未婚妻滴濕身,撐住遮幫佢開車門。有個錫自己的男人,難怪富家女 Nicole願跟他住村屋,踎茶餐廳,享受平民格局。

景觀一流

本月初(五月九日),早收工的黎諾懿接埋 Nicole到新屋睇裝修。當日傾盆大雨,體貼的黎諾懿讓未婚妻留在車廂,自己撐住遮落車視察。現場所見,黎諾懿剛落成的愛巢,屬三層高的獨立排屋,地下花園約有八百呎面積,且景觀開揚,望向深圳灣。本刊向地產查詢,該山頂獨立屋雖然位置偏僻,但背山面海,環境一流,故樓價唔平,市價要九百多萬,屬元朗豪宅之一。

視察完畢,黎諾懿之後駕車出市區土瓜灣搵食,踎茶餐廳歎清湯腩。醫飽肚,睇五點半場的《超級潛能》,緊接返回未婚妻君頤峰屋企開飯,逗留至夜晚十一時,待黃色暴雨警告除下,才雙雙返回大埔仔村屋休息。

畢業於澳洲大學的 Nicole(右), 07年返港選港姐,當時她以 34C激凸成大熱,但最終落選輸俾豬扒港姐張嘉兒及王君馨。

11年他在湖南衞視王牌節目《舞動奇跡 3》爆冷奪冠,當上舞王後以十萬身價接內地騷。之後以男一演出處境劇《愛.回家》。

邊境鄰居

比黎諾懿更早搬去邊境的,是曾因抑鬱需停工五年的江華,早前一家四口被發現住在沙頭角。



鍾意就快D Share啦!