掃呢頁CODE去手機

2014年5月22日 星期四

[壹週刊 1263] 撈過界 陳山聰郭政鴻 秘撈做舞獅 山聰,郭政鴻,陳山聰,M1,




本月初筲箕灣花炮會,陳山聰同郭政鴻放下藝人包袱,擘大喉嚨打住鑼鼓,為自己的舞獅團隊出場壯勢,引來街坊圍觀狂影。

探熱針

撈過界 陳山聰郭政鴻 秘撈做舞獅

做賭王快婿夢碎,同何超雲玩完的「四失聰」陳山聰,潛水一年有多洗底,直到最近減肥成功,才重操故業返無綫拍新劇《官場浮世繪》。重新出發,陳山聰更撈過界,孖住死黨郭政鴻,組成舞獅團隊「獅兄弟」四出表演,舞出另類財路。

有板有眼

經歷失「雲」事件,痛定思痛的陳山聰決定還原基本步,返無綫拍劇、減肥跑馬拉松,甚至連舞獅都做埋。早前佛誕,陳山聰跟老死郭政鴻,率領由他們成立的舞獅團隊「獅兄弟」,為筲箕灣區的花炮會演出。

當日戴住黑超的陳山聰負責做鼓手,替準備出場舞獅頭的郭政鴻造勢。龍虎武師出身,有功夫根底的郭政鴻,騎膊馬舞獅頭跳樁演出,無難度。反而形象一向「二世祖」的陳山聰,打完鑼鼓轉位跳上師弟肩膊,同郭政鴻一齊舞獅頭較量,功架居然唔輸蝕。

估唔到陳山聰騎膊馬舞起獅頭,跟有功夫底的郭政鴻一樣身手了得,係威係勢。

打回原形的陳山聰努力翻身,今年初跑馬拉松全馬,雖跑唔贏肯雅徐,但亦以四粒幾鐘完成。

當日二人舉住旗幟出場,而打得又識舞獅的郭政鴻,一手舉起「小師弟」型爆。

籌備展覽

兄弟班上陣,加上明星效應,附近睇熱鬧班街坊,個個高舉手機狂影。「政鴻之前有幫台慶同東華籌款舞獅,反而山聰識呢瓣,真係無乜人知。聽講佢啱啱過身嘅老豆當年喺澳門做體育會會長,學過功夫,所以山聰自細跟老豆學過舞獅,只係入咗行之後,無機會俾佢露兩手。」舞獅界人士透露。

據悉「獅兄弟」自今年初正式成立,郭政鴻與陳山聰已多次拍住上公開表演,因身手好加上有知名度,不少公司主動搵上門邀請演出。無綫出名人工奀,以為兩兄弟搞「獅兄弟」純粹為賺外快,點知佢哋推 job多過接 job。

「咁多生意送上門,班朋友都勸政鴻同山聰不如當一盤生意咁做,但佢兩個堅持搞呢壇嘢,係為藝術做推廣,主力響大型活動先出手,例如一年一度花炮會、觀音誕之類,商演、開張唔會接,除非係老友開公司,先會破例幫手。聽講佢哋籌備緊一個關於獅藝嘅展覽,目的係唔想造獅頭呢門藝術失傳,寧願花更多時間做推廣。」知情者說。

重返無綫捱騾仔,陳山聰得恩師李添勝關照,接拍新劇《官場浮世繪》,繼續做反派。

當龍虎武師出身的郭政鴻,八五年參加過新秀,同屆有杜德偉同蘇永康。雖然最後入唔到決賽,但他打後空翻台風令人留下印象。

陳山聰跟何超雲拍拖時,聽曬女友話跟圈中好友斷交,唯獨老死郭政鴻可繼續埋身。之後同超雲玩完,一度潛水的山聰,終在郭的生日蒲頭。

兄弟幫

陳山聰、郭政鴻拍住上搵食,有福同享,圈中亦有唔少兄弟幫,夾份搞生意開發另類財路。

曾志偉 苗僑偉

曾志偉跟苗僑偉相識多年,加上二人在娛圈人脈網絡四通八達,去年拍住上開娛樂公司「愛.好娛樂」,簽藝人、投資電影及演唱會,唔熟唔做。

劉威煌 周志文 周志康

「巨聲幫」出身的劉威煌,幕前工作量不多,但勝在有生意頭腦,早前投資七位數開設音樂學校之餘,去年拍住同樣是「巨聲幫」的孖仔周志文、周志康開密室冒險遊戲娛樂場,三兄弟有錢齊齊搵。



鍾意就快D Share啦!