掃呢頁CODE去手機

2014年5月29日 星期四

[壹週刊 1264] 張衞健 貼身孝順阿媽 M1,




阿媽口渴, Dicky幫手搞嚇啲冰,先俾阿媽飲。

同你吟一吟

張衞健 貼身孝順阿媽

上年張衞健阿媽余嘉碧遊水遇溺,送入深切治療部搶救時兩度冇曬心跳同脈搏,好在最後大步𨂾過,自此, Dicky無論工作幾忙都好,一有時間就返香港陪媽咪做孝順仔。

早個禮拜,《壹》仔響中環撞見 Dicky陪媽咪去睇醫生,兩母子行到邊,唔係繑手就搭膊頭,感情好到不得了。

睇完醫生, Dicky去附近茶餐廳買凍飲,兩母子仲一人一啖分甘同味。之後 walk返去東方文華搵代客攞車,老規矩,代客收完錢同貼士,都會幫「老細」開車門,不過 Dicky就同泊車仔講:「你唔使理我嘞!睇住我阿媽上車」凡事以阿媽為先,乖仔!



陪媽咪睇醫生, Dicky又扶又繑又搭,貼身照顧。

代客泊車職員(箭嘴)原本打算行去司機位開門,但 Dicky吩咐對方照顧老人家就 OK,收到,即辦!

上年 Dicky媽遊水遇溺,一個月後已經可以再遊水, Dicky更大讚媽咪勇敢,響邊度跌低,就響邊度爬番起身。



鍾意就快D Share啦!