掃呢頁CODE去手機

2014年8月17日 星期日

46歲陳法蓉依然索爆:唔急搵男友 費事變世紀大敵人 陳法蓉,




46歲陳法蓉依然索爆:唔急搵男友 費事變世紀大敵人

2014-08-17 00:11:00



Monica真係咁多年都keep到咁靚。(攝影:羅慧敏)

陳法蓉(Monica)今日去咗數碼港接受電台訪問,主要講吓佢啱啱接任慧妍雅集會長一職後嘅籌款計劃。本月23同24號佢就會舉辦一個大型嘅月餅義賣活動,Monica話:「今次係一個賀中秋主題嘅扶貧籌款,會幫助一啲低收入人士。我7月1號成為會長,好多工作都要忙籌備,要落手落腳做。」

Monica笑言自己97年做過會長一職,今次再次接捧,加上科技發達,好多嘢都可以即時回覆,所以都冇咩壓力咁話。

做咗會長就一定好忙,咁咪更加少時間搵男朋友?Monica話:「如果有適合嘅男士,世界咁細,一定會抽到時間見面。鍾意嘅話,就算用face time都可以見,唔鍾意就唔好嘥時間,唔好阻我工作。」

Monica仲透露最近冇乜追求者,佢話:「我相信緣份,以前叫盛女,依家叫美魔女。唔想夾硬搵個人去拍拖,睇唔順眼會變成世紀大敵人,我唔心急。」

識睇,一定係睇足英台【英波Live】:

http://soccer.appledaily.com

http://bit.ly/engballlive



好幾年前嘅陳法蓉。(微博圖片)



今時今日嘅陳法蓉都仲係咁靚。





真係唔似46歲。



鍾意就快D Share啦!