掃呢頁CODE去手機

2014年8月30日 星期六

周永恆曾陪老婆面對性侵 模範家庭 周永恆,BKD_S,




【前歌手家暴】周永恆曾陪老婆面對性侵 模範家庭

2014-08-30 01:13:00



阿Yu喺4月嘅時候憶述當年被性侵。(資料圖片)

32歲人妻趙頌茹(阿Yu),近日疑與30歲老公周永恆(Roy)感情生變,仲有指Roy推跌阿Yu喺地下。事發後阿Yu報警求助。案件原列刑事恐嚇,經調查後改列傷人,周永恆涉案被拘捕,須於下月5日到屯門裁判法院應訊。(新聞連結: http://bit.ly/1CaelNe )

其實兩人自婚後一直恩愛,同兩個女一家四口合組模範家庭。今年4月,阿Yu接受雜誌訪問,憶述當年曾遭性侵,更哭道:「喺4至6歲時遇到呢啲事,對方係我嘅親戚,每次諗番起都令我好不安同想嘔。」阿Yu就話當時年幼無知,以為對方同自己玩遊戲,直至5、6歲模仿對方摸自己嘅性器官,俾媽咪發現厭惡怒斥,才知道呢個行為好醜惡,後來大個咗之就驚覺自己被性侵。

由於童年陰霾令阿Yu長大後唔敢愛人,佢話:「性侵後,覺得自己好污糟唔值得人愛,好抗拒異性,直至21歲識咗老公,先敢嘗試接受。」阿Yu自揭傷痕時,老公Roy亦陪同在側,予以最大支持,阿Yu更表示藉著信仰已經原諒咗對方,現擔任「香港身心創傷療癒中心」大使嘅佢,希望公開這件事可以幫助同樣受苦的女孩。豈料如今卻驚傳家暴。



童年陰霾令阿Yu長大後唔敢愛人。(資料圖片)



(資料圖片)



不過近日爆出周永恒推跌阿Yu喺地下。(資料圖片)



(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!