掃呢頁CODE去手機

2014年8月30日 星期六

奉子成婚 婚前周永恆發現腦生瘤 周永恆,




【前歌手家暴】奉子成婚 婚前周永恆發現腦生瘤

2014-08-30 00:25:00



2010年1月,趙頌茹同周永恆結婚。行禮當日,女方由進場哭到禮成,周永恆體貼為她拭淚(右圖)。

周永恆(Roy)和趙梓淇(Yu)於2010年1月奉子成婚拉埋天窗,同年4月,已懷有三個月身孕嘅阿Yu同Roy補擺喜酒,但婚前Roy卻發現腦生瘤,心情跌入谷底。

阿Yu當年表示,當知道老公生瘤時心情是晴天霹靂,更無奈地指兩人情況十足粵語長片橋段般慘情。阿Roy就表示:「我依家都有啲頭痛,過多兩個月會去睇專科同再照,醫生話個瘤係天生,因為我有信仰,所以依家都唔驚唔擔心。」兩人執手同歷患難,更誕下兩個女兒。阿Roy坦言由2010年由結婚到做爸爸,每件事都來得太快,雖然唔習慣,亦添上壓力,但肯定自己學會識咗好多。豈料言猶在耳,今日卻驚爆家暴。



同年4月,兩人於土瓜灣補擺喜酒。





鍾意就快D Share啦!