掃呢頁CODE去手機

2014年8月17日 星期日

郭台銘大肚妻 帶埋仔女香港散心

【壹週刊】郭台銘大肚妻 帶埋仔女香港散心





其他影片:>>






【壹週刊】郭台銘大肚妻 帶埋仔女香港散心

【壹週刊】早排台灣高雄發生氣體爆炸,曾經同劉嘉玲傳緋聞嘅台灣富商郭


台銘捐出六千萬賑災,雖然國難當前,佢老婆曾韾瑩就帶埋囝囡嚟香港散心。

上個月係兩人結果六周年,但大家都冇心情慶祝,結果郭台銘就安排嬌妻同一對仔女到香港。有咗6個月身孕嘅曾韾瑩身邊有兩個工人跟身,幫手湊囝囡,幾個人喺Café  Landmark開餐。

大肚婆特別好胃口,食到冇停口,只係囝囝食唔夠兩啖就扭計,工人就只好帶佢出去行吓睇噴水池,呢個仔都幾扭計,坐喺地,唔肯行要姐姐抱。反而囡囡就比較乖,曾韾瑩行唔夠兩步就要坐,囡囡就一直陪坐完全冇扭計。食完、睇完幾個人由司機接走。

iPhone版下載:http://goo.gl/1SDaWF

Android版下載:http://goo.gl/xfQS8D



鍾意就快D Share啦!