掃呢頁CODE去手機

2014年9月8日 星期一

星爺想結婚? 向太:所有女人都係好憎恨佢咁分開 向太,周星馳,星爺,




【向太怒轟周星馳】星爺想結婚? 向太:所有女人都係好憎恨佢咁分開

2014-09-08 13:40:00



向太對文章所講嘅星爺情深義重,嗤之以鼻。(資料圖片)

網上篇《為甚麼這麼多人黑周星馳?》文章,將星爺同羅慧娟、朱茵兩段愛情,形容得好情深義重:「其實周星馳一直都想結婚,他和娟妹也曾經談及婚嫁,到了朱茵這段,同樣是談及婚嫁。」

專訪中向太嗤之以鼻:「(篇文)講到佢喺戲裡面嗰句:『愛你一萬年』,都係為咗邊個邊個(女朋友)諗出嚟,我唔信佢咁偉大囉!但所有女人同佢分開,都係好憎恨佢咁分開,都係再見不是朋友咁分開,連最後一個女朋友小姐(于文鳳)都係要打官司嘅!

講到咁偉大,阿娟(羅慧娟)真係彈番起身搵佢呀!嗰陣時Karen(莫文蔚)同佢一齊,我都有勸過Karen,唔好擺感情落去,咁會傷害到自己,Karen聽到都打個突,事後咪知我講乜囉!」



「愛你一萬年」相信大家都好有印象。



于文鳳曾經同星爺打官司。(資料圖片)



羅慧娟(資料圖片)



(資料圖片)



向太有勸過Karen,唔好擺感情落去。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!