掃呢頁CODE去手機

2014年9月8日 星期一

薛凱琪紅館變幻球 薛凱琪,




薛凱琪紅館變幻球



其他影片:>>






Fiona平胸力谷變有胸? 好想祖名嚟睇騷

薛凱琪一連兩場的「TONIGHT FIONA LIVE 2014」前晚在紅館開騷,今次Fiona大玩性感,谷胸上陣又唱又跳,換了7套衫,喊足6次。對於開騷前有傳門票銷情不佳,一度要四折放售,Fiona說:「只係嗰個人冇時間睇,據我所知銷情冇問題,我冇講大話,因為唔夠位,所以攞埋我啲贈券請啲artist嚟睇,搞到我自己都要拎錢買飛請朋友睇!」

採訪:王連連



■薛凱琪前晚在演唱會上忽然谷出事業線,令人眼前一亮!攝影:仇志德



【裸體舞衣】



【透視誘惑】

唱《大熱》

向哥哥致敬

Fiona全晚一共換了7套舞衣登場,雖然Fiona的身材未算有睇頭,不過以銀色閃鑽bra top打底的Fiona,全晚配上不同的透視外衣,施展了不同的變幻球,其中一件粉紅透視長裙配鑽石bra top,忽然湧現的事業線令人驚嘆。Fiona全晚以清一色的女dancer上陣,其間不時大跳貼身舞,又趴地趷籮,更有舞蹈員擒上Fiona身上跳舞,認真火辣!為了向偶像張國榮致敬,Fiona戴上一把長長的假髮唱出《大熱》。



【台風跟足】

咀Wyman甜蜜蜜

與Fiona向來老友鬼鬼的Wyman擔任演出嘉賓,兩人十指緊扣合唱《甜蜜蜜》,Fiona笑說:「難得你做我嘉賓,畀我錫你一次!」接着嘴對嘴錫完後,便往後台換衫。Wyman在台上大爆有些歌手為了邀他填詞無所不用其極,他直言:「試過有人話儲齊我閃卡,希望我可以幫佢,我就諗,其實你要好歌詞,唔使去到呢個地步,畀心機唱搞好音樂,其實已好好!」





【喊咗6次】

方大同扮MJ撐女友

緋聞男友之一的方大同,前晚繼續不避嫌為Fiona擔任嘉賓,以MJ Look上陣的方大同勁跳Moonwalk未有獻唱,而台下不時有歌迷大叫方大同個名,搞到Fioan忍不住說:「你哋唔好任何時間都叫住方大同」完騷後被問發展空間,Fioan說:「方大同會睇到報道,如我答會,可能佢開心;答唔會,佢可能唔開心。」





【鳥籠舞台】

「當然想祖名嚟」

上月在北京涉毒而被拘留的房祖名,至今事件仍未有進展,作為緋聞女友的Fiona,被追問有傳祖名媾女激嬲富二代而闖禍,Fiona說:「佢係我朋友當然想佢嚟,我真心想答大家,但喺呢件事上,我要尊重同事、公司,同尊重我愛錫嘅朋友,真係唔可以答太多。如大家幾年後再問我,我可以答啲畀你哋交差!」

薛凱琪演唱會曲目

1. 給十年後的我

2. Prologue

3. 周末畫報

4. 小峽谷之1234

5. 886

6. 8月號

7. 叮叮車

8. 尋找獨角獸

9. 有隻雀仔

10. 白色戀人

11. 天國的微笑

12. 男孩像你

13. 弗洛蒙

14. All You Need Is Me

15. 倒刺

16. 字花

17. 想你

18. 小黑與我

19. 奇洛李維斯回信

20. 南瓜車/麥當娜一吻

21. 下次下次

22. 糖不甩

23. 唇印

24. 甜蜜蜜

25. 夢伴

26. XBF

27. 最後最後

28. 宮若梅

29. Dear Fiona

30. 給十年後的我



鍾意就快D Share啦!