掃呢頁CODE去手機

2014年9月7日 星期日

薛凱琪紅館個唱開鑼 九成半滿 薛凱琪,




【滯銷係假象?】薛凱琪紅館個唱開鑼 九成半滿

2014-09-07 00:07:00



攝影:仇志德

薛凱琪(Fiona)一連兩場紅館演唱會今晚開鑼,之前有網民報料話佢嘅門票賣唔晒,就連黃牛自己都蝕本。咁今晚開鑼入場率又如何?

係九成半滿。

Fiona今晚個唱上,其母親、兩位曾傳過緋聞嘅澳門酒店黑人高層Reggie Martin及作為嘉賓嘅方大同等喺台下撐場。Fiona一身白色裝束造型,坐在鋼琴旁自彈自唱《給十年後的我》開場,途中蝦碌忽然大叫兩次,更笑言:「畀次機會我,最難唔係彈,係又彈又唔喊。」

之後Fiona再換了deep V露背螢光綠短裙唱快歌,不小心露出銀色打底褲。Fiona唱完快歌表示:「人做錯要認,自己彈錯認衰,之前我笑方大同,我成日做騷喊,終於明白點解佢唔喊,佢要記chord喊唔切。」而Fiona另一個緋聞男友房祖名依然喺北京涉毒被北京公安刑事拘留。















鍾意就快D Share啦!