掃呢頁CODE去手機

2014年9月7日 星期日

傳祖名因媾女闖禍 激嬲富二代 吸毒被捕是「被報復」? 祖名,房祖名,




【媾女惹的禍?】傳祖名因媾女闖禍 激嬲富二代 吸毒被捕是「被報復」?

2014-09-06 19:57:00



(資料圖片)

房祖名因為喺北京涉吸毒,目前仍然被刑事拘留,而有指公安一早鎖定祖名,據台灣傳媒報道,祖名上月吸毒被捕後,佢自爆有八年毒齡,加上涉嫌容留他人吸毒﹑藏毒,未來可能面臨三年有期徒刑;另外,今次吸毒被捕傳聞多多,據指佢因為某次媾女而同富二代大打出手,先會被報復。

祖名向來愛交朋結友,經常流連各大夜店兼狂媾女,而佢成日同柯震東齊齊夜蒲,原因係「找柯震東玩純屬方便藉帥哥泡妞」。

據台灣媒體爆料,指祖名過去試過喺北京兩次打交,都係同媾女有關,點知就激嬲同佢背景及實力相若嘅富二代,所以今次佢吸毒被捕,有傳係對方喺幕後操縱,先令佢落入公安手中,搞到佢至今無法甩身。



鍾意就快D Share啦!