掃呢頁CODE去手機

2014年9月13日 星期六

送你「炒iPhone」機械人 其實偷你私隱 政治時事,




【網民hot talk】送你「炒iPhone」機械人 其實偷你私隱

2014-09-13 07:33:00



自iPhone發佈會後,網上已出現不少bot程式的帖文,要求網友留下電郵地址。

每逢iPhone推出均會引來「果農」轉售圖利,而今年亦不例外,iPhone6破天荒選用大熒幕,加上內地不在首兩批發售之列的利好消息下,令今年炒風更為熾熱。由於等待開售的過程最為折磨,過去不少「果農」亦會撰寫程式,令他們可在開售的瞬間,程式便會助他填寫所有個人資料並完成認購,而近日在網上亦出現不少相關程式聲稱贈予網友,但有人指這些程式未必能助你買到心頭好,更或會將個人資料雙手奉上。

可代為自動輸入資料的程式bot(機械人),只需安裝並預先填上個人資料,在蘋果頁面出現異動時,bot就會迅速為你揀選iPhone款式、取機地點,以及姓名、身份證等個人資料,讓你在無需坐在電腦前苦等開售的情況下輕鬆買iPhone,不過每年的蘋果開售網頁編碼亦不同,故程式撰寫員必需在開售後根據該年的網頁編碼作出修改,才可以製成適合該年使用的bot。

不過在9月9日iPhone發佈會後,網上便出現海量帖文,指已有適合今年使用的bot送予網友,而一眾無知網民亦將電郵送上,希望得到這個炒iPhone神器發一個小財,但最終卻未能如願,更有網民因此而「中伏」,被對方根據附上的電郵地址而被搜尋到個人facebook遭到「起底」。

由於編碼並非人人看得懂,若網民得到聲稱能輕鬆選購iPhone的bot後,便急不及待將個人資料填寫,不法份子或會藉此偷取個人資料。網絡作家于日辰昨日更在其facebook專頁指,有網友收到的bot,不但不會在開售時自動發送個人資料,而是在昨日下午3時,即蘋果預售iPhone6的時候自動為你關閉電腦,讓使用程式的網民錯失率先購買iPhone的機會。

【網民點睇】

Lobo Tsui:今時今日仲有咁多人中招送個人資料,睇嚟警訊長做長有,一下子多咗咁多個人資料,唔鍾意政治個班曚_,有朝一日被投票唔好問點解。

秋田之風:用下腦啦…有好嘢做咩要派街坊先,係都自己食咗第一水先啦…真傻仔。

Franky Ng:香港人貪錢貪到腦都唔用

Felix Poon:你唔講…果啲人到下年都唔知自己咁白痴!

Tsz Kin:傻豬到以為有免費午餐。



鍾意就快D Share啦!