掃呢頁CODE去手機

2014年9月13日 星期六

劉德華:我係星爺影迷 星爺,劉德華,周星馳,




劉德華:我係星爺影迷



其他影片:>>






認同星爺冇乜兩句 劉華:唔敢講係咪朋友

向太陳嵐日前在雜誌狂轟星爺,還搬出劉德華,向太說:「劉德華親口和我說和周星馳不是朋友。周先生也不尊重劉德華,當周自己片酬叫到2千萬時,他想請劉德華拍戲卻給人家120(萬)。」華仔和星爺曾在電影《賭俠》及《整蠱專家》合作。

華仔昨和葉德嫻在銅鑼灣宣傳電影《爭氣》,華仔早有備而來:「我見到報紙上好多有關我哋拍戲嘅嘢,我唔係話佢唔係我朋友,我係話向生(向華強)係我過去、將來同𠵱家嘅好老闆,可能我表達能力問題,令向太誤會,呢樣嘢唔係我親口講。片酬只係傳言,我哋雙方有搵過對方拍戲,禮貌拒絕咗對方。」



■劉德華昨日宣傳電影,未有承認和星爺是朋友關係。

有指華仔與星爺之間發生過掟劇本,華仔說:「我好就得人,點改都得,總之以後、將來,我都係周星馳影迷。」那是朋友嗎?華仔說:「朋友我真係唔敢講。」至於向太和星爺,華仔續說:「呢啲係佢兩個人嘅事,相信會有方法解決。」

採訪:張俊銘

攝影:陳志嵐



■華仔(右)曾與星爺拍《整蠱專家》放笑彈。

劇照



鍾意就快D Share啦!