掃呢頁CODE去手機

2014年9月9日 星期二

WiFi唔設密碼 等同私隱大解放 政治時事,




【突醒目】WiFi唔設密碼 等同私隱大解放

2014-09-09 21:47:00



香港資訊科技商會會長方保僑提醒,巿民須定期更改路由器和網絡攝錄機密碼。(麥超億攝)

對於有IP Cam用戶的手機看到他人家中畫面,香港資訊科技商會會長方保僑指出,一般巿面上出售的IP Cam,其編號跟家中IP地址會同時上載,並儲存於攝錄機的總伺服器;若使用者沒設定密碼,而伺服器系統出錯,亦很有可能看到其他攝錄機的影像,「系統有問題,機身編號可能會跳咗去第二支Cam,如果雙方都冇用密碼,就有可能睇到人哋支Cam」。

不安裝網絡攝錄機,卻不代表百分百安全。因為部份市民沒有為WiFi路由器設定密碼,等於私隱大解放,「如果黑客進入你嘅WiFi網絡,其實你屋企好多嘢都睇到,電腦、手機、鏡頭,所有嘢都有辦法存取。你屋企嘅私人網絡,其實赤裸裸俾人睇緊」。方強調,貪方便24小時開啟路由器,乃大錯特錯,「畀咗好多時間人哋撞你個密碼,今日撞唔到,聽日都可以繼續」。

他提醒,用家須定期為路由器、網絡攝錄機等更改密碼,「密碼要盡量複雜,唔好貪易記」。外出時亦要關閉WiFi,所有鏡頭不要放在睡房等私隱度高的地方,不使用時應將鏡頭封閉。



鍾意就快D Share啦!