掃呢頁CODE去手機

2014年12月14日 星期日

IG靚圖 索相 流出 0靚模Jumbo #Jumbo #曾淑雅 #jumbo tsang






【Jumbo開腔】疑似靚圖 索相 照流出 0靚模Jumbo:好希望有原圖出嚟!

2014-12-13 23:31:00


(facebook圖片)
近日網上瘋傳疑似0靚模Jumbo 照,相中女子無論髮型﹑膚色﹑爆牙甚至泳衣印,都與Jumbo脗合,不過Jumbo今午喺facebook曾留言清者自清,又話老屈老作,會對事件一笑置之。

晚上Jumbo接受本報記者訪問,佢再三澄清相中人唔係佢:「好多朋友同我講呢件事,相中人唔係我,人有相似啫,好多人有長髮同爆牙,真係唔係我,我自問冇相中人咁好身材。」

問到點解喺facebook貼完文又急刪?佢話:「我怕越解釋啲人越誤會。」咁之前唔見手機,當中有唔可以公開嘅相嗎?佢話:「都係同朋友合照,冇唔見得人嘅相,我所有相都有back up。 」

Jumbo之後再講多次,話收到幾個朋友通知,原來佢有一批床照喺網上流傳緊,亦話床照入面嗰個人係佢,Jumbo話好肯定地自己從來冇影過呢啲床照;再講到相中女子有爆牙,搞到好多人誤以為係佢,但Jumbo想澄清返,一定唔係佢本人;佢又話相中人身材幾豐滿,自己肯定比唔上對方,呢一點已經可以好確實話畀大家聽,相中人真係唔係佢本人,Jumbo話會一笑置之囉,佢仲好希望會有原圖出嚟,如果原圖出咗嘅話,就更肯定相中人唔係佢本人喎。

12月15號要記低

See See TVB.Bloody最威

http://hk.apple.nextmedia.com/tvbloody


(facebook圖片)


(facebook圖片)


(facebook圖片)


(facebook圖片)
鍾意就快D Share啦!