掃呢頁CODE去手機

2014年12月14日 星期日

妍希BB為扮小龍女 四個月只食白烚菜




【慘慘豬】妍希BB為扮小龍女 四個月只食白烚菜

2014-12-14 11:33:00



最近一套強國版《神雕俠侶》,因為起用陳妍希做小龍女,一直以來都劣評如潮,妍希BB嘅包包面同小龍女嘅形象完全相反,加埋個造型,最近仲俾網民嘲笑佢個髮型係一個小籠包插住兩隻雞髀,認真慘情。

最近妍希BB就接受內地傳媒訪問,問佢其實自己有冇諗過唔適合小龍女呢個角色,佢話:「開始我也掙扎過,也像大家一樣,對小龍女有一個既定的印象,所以我特別明白大家的糾結。」由套劇開拍一刻,妍希BB小龍女嘅形象就俾網民由頭笑到落尾,其實妍希BB為咗演好小龍女呢個角色,都做咗好多嘢:「因為我是很容易水腫的體質,臉就會顯得很胖,我當時也想盡一切辦法去克服了。早晨起來跑步,拍攝空閒時就做力量訓練,四個月裏只吃白水煮的蔬菜當食物,因為沒有鹽分就不容易水腫。至於被大家質疑,我不覺得委屈,就算叫我『小籠包』我也不會介意,我覺得還挺可愛的。人生要美好,必須得幽默。」

難得妍希BB仲咁識諗,不過網民嘅惡搞就冇停過,有人話妍希似小籠包係造型嘅問題,不過有網民就將妍希個頭KEY落李若彤版小龍女,同將李若彤個頭KEY落妍希版嘅「小籠包」身上,又真係....李若彤贏晒...



李若彤造型換成妍希BB係咁嘅...



另一個樣



妍希BB造型換成李若彤呢....都冇問題喎...



網友話妍希BB個Look似支兩隻雞髀插頭。



劉亦菲嘅小龍女亦大獲好評



鍾意就快D Share啦!